• Smultronhjärta

Gekås vol 13

http://vilddjuren.files.wordpress.com/2009/07/geks_11.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.
    För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

eller humorbloggen om Gekås:
    ullaredinsideinformation.blogspot.com/2009_11_01_archive.html

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m46852731.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Svar på tråden Gekås vol 13
  • Mistoffelees
    Wonderchild2009 skrev 2009-12-21 12:34:24 följande:
    Och förresten, vad tror ni om folkmängden på onsdag? Dan innan julafton..
    väldigt lugnt tror jag, i onsdags som var var det lugnt, ingen kö in, mest folk bland leksakerna,
  • Wonderchild2009
    Mistoffelees skrev 2009-12-21 14:52:38 följande:
    väldigt lugnt tror jag, i onsdags som var var det lugnt, ingen kö in, mest folk bland leksakerna,
    Attans igen, det är ju en av de avdelningarna man kommer besöka.. :-P
  • darknightgirl

alla jag pratat med säger att det är hur lungt som helst där nere nu och har varit ett par dagar.. ska dit på ondag ja i morgon hoppas det är lungt då med

• Alvinbus

Själv sitter jag och räknar ner. När maken kommer hem klockan 16 bär det av till Ullared. Hoppas och tror att det är ganska lugnt där idag.

• AlltidTillsammans

lillsyrran var där i lördags, hon sa att det var lugna gatan, men dåligt utbud på bebis kläder och speciellt killar. Fick lite pyamaser och body i storlek 80, då de inte hade 74 märkning... hon blev osäker. och de bodysarna är lika stora som andra i 74 så...

• Angelicaa

blev rätt besviken över mitt besök i ullared idag...
    folkmängden var det enda jag va riktigt nöjd med! fick p-plats nära å kunde gå lugnt å fint där inne utan att köa, likaså i kassan.

Men när det kommer till utbudet blev jag ledsen. inga pyjamasar till min pöjk som har stl 74-86. Hade även hoppts på att den söta pälskappan till flickor fanns kvar, men icke.
    Leksaker jag va ute efter va en mikrofon på stativ, stor lastbil me flak man kan lägga sand på, frisörhuvud till tösen, INGET fanns...hittade inte en enda julklapp som kunde passa mina små...pippihus å figurer va redan köpta så det får bli toys r us imorron :/

• Norrskog

Hoppsan! Kan det alltså bli utplockat på Gekås också?!

Är vääääldans sugen på att åka dit imorgon... fast jag får väl lugna mig och åka med jobbet i februari istället (det ni, sjysst att åka med jobbet, eller hur?!?!). Det är för illa när man inte kan hitta på en enda ursäkt för att åka dit!! Alla julklappar köptes vid förra besöket och jag måste verkligen julstäda och pynta hemma istället...

Ett tips som går att upprepas, de hela pyjamaserna från Walking baby är små i storlekarna. Vår tös som är 78 cm lång och väger 10 kg har 86/92 och de är snart lite små!! I andra kläder har hon stl 80 (86 är fortfarande stort, måste vika upp ärmarna på bodys i stl 86).

• Krabbolina
    Norrskog skrev 2009-12-22 21:07:03 följande:
    Hoppsan! Kan det alltså bli utplockat på Gekås också?! Är vääääldans sugen på att åka dit imorgon... fast jag får väl lugna mig och åka med jobbet i februari istället (det ni, sjysst att åka med jobbet, eller hur?!?!). Det är för illa när man inte kan hitta på en enda ursäkt för att åka dit!! Alla julklappar köptes vid förra besöket och jag måste verkligen julstäda och pynta hemma istället... Ett tips som går att upprepas, de hela pyjamaserna från Walking baby är små i storlekarna. Vår tös som är 78 cm lång och väger 10 kg har 86/92 och de är snart lite små!! I andra kläder har hon stl 80 (86 är fortfarande stort, måste vika upp ärmarna på bodys i stl 86).
    jag upptäckte också att pyjamasarna är små i storlekarna!
  • Lussan5

Igår var det lugna gatan på Gekås. Idag lite fler.

Dock helt ok. Ingen kö vare sig ut eller in.
    Imon blir det nog lugnt. 
    Har varit där ett par gånger denna vecka
  • Wonderchild2009

Åhh imorgon bär det av, lagom till julen sådär.. Är dock något osäker på detta busväder som dragit fram med snö hoppas vi kommer iväg imorgon, annars blir det ledsamt och då får vi ta en tripp till stan ist, men det är ju inte alls lika kul! Hoppas vägarna är okej..

Blir lite besviken att det varit så urplockat, men hoppas dom har hunnit fylla på lite!

Svar på tråden Gekås vol 13