• Smultronhjärta

Gekås vol 13

http://vilddjuren.files.wordpress.com/2009/07/geks_11.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.
    För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

eller humorbloggen om Gekås:
    ullaredinsideinformation.blogspot.com/2009_11_01_archive.html

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m46852731.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Svar på tråden Gekås vol 13
  • Freksta
    Arctura skrev 2009-12-16 18:32:42 följande:
    Är det någon som vet om det finns regnkläder i märket, on the peak? Storl 128-134 el 140? nån som köpt och vet hur kvaliten är i så fall? Kanske tom har bild på det?
    Köpte faktiskt en on the peak jacka i tisdags. Vet inte om de har de storlekarna då jag köpte en till mig själv, tycker den är riktigt snygg och är väldigt varm och skön. Har dock ingen bild men kan kanske fixa en =)
  • 1 och 1 är 3

Planerar julklappar här...

Verkygslåda i plast typ.. måste ju finnas på gekås, någon som vet pris!?

Och sen har mannen i huset bestämt att hans dotter ska få Duplo i julklapp, finns de någon startbox typ?

080826 - Puma Teolin
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2009-12-16 20:56:09 följande:
    Planerar julklappar här... Verkygslåda i plast typ.. måste ju finnas på gekås, någon som vet pris!? Och sen har mannen i huset bestämt att hans dotter ska få Duplo i julklapp, finns de någon startbox typ?
    Japp- kostar 25 kr

Sen finns det Duplo i alla de varianter- Stora duplolådan kostar 399 och lilla runt 200 tror jag
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2009-12-16 20:57:30 följande:
    Japp- kostar 25 krSen finns det Duplo i alla de varianter- Stora duplolådan kostar 399 och lilla runt 200 tror jag
    TACK!! Sysn på måndag!!
    080826 - Puma Teolin
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2009-12-16 21:00:34 följande:
    TACK!! Sysn på måndag!!
    Japp- väl mött på Gekås
  • AochJsMamma

Vad tror ni om fredag?? Galet mkt folk eller är det lugnare nu..har hört så olika..nån som varit där de senaste dagarna?

• Smultronhjärta
    AochJsMamma skrev 2009-12-16 21:12:43 följande:
    Vad tror ni om fredag?? Galet mkt folk eller är det lugnare nu..har hört så olika..nån som varit där de senaste dagarna?
    Lugnare Jag var där i fredags och i måndags och det har lugnat ner sig jämfört med november
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2009-12-16 21:19:02 följande:
    Lugnare Jag var där i fredags och i måndags och det har lugnat ner sig jämfört med november
    dig kan man lita på, tack för svaret!! Måste ner o byta lite saker...

...tror ni man fortf kan lämna tillbaks lucia kläder som aldrig användes?? Är ju öppet köp så det kan de väl inte säga nåt om, eller?
Svar på tråden Gekås vol 13