• Smultronhjärta

Gekås vol 13

http://vilddjuren.files.wordpress.com/2009/07/geks_11.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.
    För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

eller humorbloggen om Gekås:
    ullaredinsideinformation.blogspot.com/2009_11_01_archive.html

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m46852731.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Svar på tråden Gekås vol 13
  • solstråle

På måndag drar vi tll Gekås och handlar alla julklappar:) vad tror ni om folkmängden då?

• Ekorrfamiljen
    Liten familj skrev 2009-12-17 11:15:57 följande:
    Jag var på Gekås igår, så lugnt och skönt och jag gjorde så många fynd!Jag snackade även med Morgan en stund! Hahaha! =)Var så nöjd med dagen!
    Oh, jag som kände att jag kommer att gå omvägar om Morgan är i varuhuset när jag är där. Han verkar ... hmm, läskig! (Eller så är det bara för att han påminner en del om mitt ex. {#lang_emotions_dreamer})
    Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Vemund 091111
  • Ruggugglan

Ska till Ullared i morgon. Vad tror ni, mkt folk? Det är ju visserligen barnbidrags dags.. {#lang_emotions_dreamer}

BF 24 januari.
  • Ruggugglan

Vad kostar babyskyddet? Och vart hittar man det? Bland bebissakerna? Letade sist, men var så stressad så vi struntade i det. Men tänkte kika i morgon när jag ska dit.

BF 24 januari.
  • Lantani

Fragile Flower skrev 2009-12-17 16:36:40 följande:

Vad kostar babyskyddet? Och vart hittar man det? Bland bebissakerna? Letade sist, men var så stressad så vi struntade i det. Men tänkte kika i morgon när jag ska dit.
    De ligger vid alla andra bilsaker på barnavdelningen. Typ hyllan bredvid badbaljor m.m
  • Arctura
    Freksta skrev 2009-12-16 19:58:47 följande:
    Köpte faktiskt en on the peak jacka i tisdags. Vet inte om de har de storlekarna då jag köpte en till mig själv, tycker den är riktigt snygg och är väldigt varm och skön. Har dock ingen bild men kan kanske fixa en =)
    Ja gör gärna det!! Bild går att maila till mig på sweet_cila@hotmail.com om du vill??
  • Farfalla

Hejsan!

Var på gekås förra veckan och fick då tag på en så fin tavla, rosa ram med texten princess och plats för några foton..
    Det var den sista, men jag vet att jag sett sådana tidigare för länge sen där.
    Och skulle nu vilja ha en till fast då med prince.. Någon som vet om det kommit in nya?

• Liten familj
    Fridayyy skrev 2009-12-17 12:42:27 följande:
    Har han träffat nån tjej eller? såg nån rubrik i nån skvallertidning
    Ekorrfamiljen skrev 2009-12-17 15:19:06 följande:
    Oh, jag som kände att jag kommer att gå omvägar om Morgan är i varuhuset när jag är där. Han verkar ... hmm, läskig! (Eller så är det bara för att han påminner en del om mitt ex. )
    Ja jag såg något om någon tjej i någon skvallertidning.
    Men det var så kul att se honom... Ett riktigt orginal. Och är man från landet så är det stort att se en "kändis"! Man blir ju alldeles till sig=) haha
  • ramone1
    Farfalla skrev 2009-12-17 16:48:15 följande:
    Hejsan! Var på gekås förra veckan och fick då tag på en så fin tavla, rosa ram med texten princess och plats för några foton.. Det var den sista, men jag vet att jag sett sådana tidigare för länge sen där. Och skulle nu vilja ha en till fast då med prince.. Någon som vet om det kommit in nya?
    om dom kommit in så kan dom ha varit borta efter två timmar.
Svar på tråden Gekås vol 13