• Smultronhjärta

Gekås vol 13

http://vilddjuren.files.wordpress.com/2009/07/geks_11.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.
    För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

eller humorbloggen om Gekås:
    ullaredinsideinformation.blogspot.com/2009_11_01_archive.html

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m46852731.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Svar på tråden Gekås vol 13
  • Ruggugglan
    Angelicaa skrev 2009-12-19 07:28:26 följande:
    har en pojk på snart 2 år som älskar byggare bob å spindelmannen, har ni nåt tips på nnåt som ev kan finnas me dessa figurer? å då gärna passa till en sådan knatte:) Hur gör ni som måste ha me er barn till ullared? har ångest inför kommande vecka då jag måste ta me mina små på 1½ & 2½ dit ner...iofs e mamma med, men att få dom sitta i vagn så länge känns rätt otroligt för min del...nåt mut-tips? :D
    Det finns café inne på Gekås. Ni kan sitta där en stund så barnen får i sig lite att äta och dricka. Perfekt som paus.
    BF 24 januari.
  • Angelicaa
    Umkhaled skrev 2009-12-19 11:07:08 följande:
    Det finns ett lekland för barnen uttanför GeKås,kanske din mamma kan ta dem en runda dit så de få leka av sig.
    jo, jag sökte på det förut, men man måste vara över 3 år eller hur det nu var...inga blöjbarn får va där iaf:(
  • Angelicaa
    Fragile Flower skrev 2009-12-19 13:54:55 följande:
    Det finns ett litet set med Byggare Bob lego från 2år tror jag det var
    låter toppen!=)

ang fikapaus så är det ett måste, iaf för mig, haha! blir alltid lika hungrig när jag e där;) tänkte smyga iväg till lekavdelningen när dom e där så jag hinner gömma grejerna innan dom ser det:P
  • Akay
    AochJsMamma skrev 2009-12-18 23:20:37 följande:
    Det var nån som frågade om FP flygplan fanns, det finns det!! 149 kr
    Det var jag som undrade, tack så mycket för svaret!
  • ramone1

Vad tror ni om folk på måndag i ullared? och vilken tid tror ni det är minst? ska man åka till öppning eller sent på eftermiddagen?

• Ruggugglan
    ramone1 skrev 2009-12-19 22:07:12 följande:
    Vad tror ni om folk på måndag i ullared? och vilken tid tror ni det är minst? ska man åka till öppning eller sent på eftermiddagen?
    Det spelar nog ingen större roll när du åker. Det är inte särskilt mkt folk i Ullared just precis innan jul. Hörde att någon sa att efter Lucia är det alltid lugnt.
    BF 24 januari.
  • Älskade Moa

Nån som vet om dom har gardin stänger??

*Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
  • Tatzi

ngn som har ngn aning om dom har gitarrer för barn? och vad dom kostar?

• ramone1

Älskade Moa skrev 2009-12-20 12:30:06 följande:

Nån som vet om dom har gardin stänger??
    ja rätt många varianter oxå
Svar på tråden Gekås vol 13