• Lady Namárië

Kan en POJKE vara tärning i Luciatåget?

Min fyraårige son kom hem och ville det. Jag är förtvivlad. Hur kommer de andra barnen och föräldrarna att reagera?

Ska vi låta honom få sin vilja igenom, eller är det vårt ansvar att styra in honom på något mer stereotypt och mindre provocerande?

Vad tycker du? Kan man verkligen låta en POJKE vara tärning i Luciatåget?

So say we all
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kan en POJKE vara tärning i Luciatåget?
  • Lalalong

Ja, det är väl självklart! Vem skulle annars vara tärning?? En tjej??? Har du slått huvudet eller?

• uniMog
    Lady Namárië skrev 2009-12-01 19:57:03 följande:
    Det låter ju gräsligt! Du hade sex baktill alltså, och hon fram?.
    *host harkel host* Du pratar om barn LN!!

Det är väl klart att barn har sex bak!
    I can Cum Lauder
  • uniMog
    Finns det någon som är speciellt manlig? T20, kanske? Jag har hört att det är viktigt att låta pojkarna bli för feminina.
    jag skulle nog säga T10. Faktiskt.
    I can Cum Lauder
  • Neko

Finns det någon som är speciellt manlig? T20, kanske? Jag har hört att det är viktigt att låta pojkarna bli för feminina.
    Ju kantigare, desto mer maskulint? t3 är nog bra, speciellt om du har den med den spetsiga delen neråt. Simulerar ju både en stor grej där nere + breda axlar.
  • Ekorrfamiljen

Hmm, det beror väl på vilken färg det är på tärningen. Om den är blå är det helt okej för mig!

Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Vemund 091111
  • Neko
    Neko skrev 2009-12-01 20:17:27 följande:
    Lady Namárië skrev 2009-12-01 19:57:03 följande: Ju kantigare, desto mer maskulint? t3 är nog bra, speciellt om du har den med den spetsiga delen neråt. Simulerar ju både en stor grej där nere + breda axlar.
    Menar förstås t4, inte t3 =O
  • Lady Namárië
    Lady Namárië skrev 2009-12-01 19:57:03 följande: Ju kantigare, desto mer maskulint? t3 är nog bra, speciellt om du har den med den spetsiga delen neråt. Simulerar ju både en stor grej där nere + breda axlar.
    Smart tänkt! Men det finns inte risk att trekansformen liksom ger andra associationer?
    So say we all
  • uniMog
    Lady Namárië skrev 2009-12-01 20:19:20 följande:
    Smart tänkt! Men det finns inte risk att trekansformen liksom ger andra associationer?
    men det är ju praktiskt om en ska ha sex bak och en fram.
    I can Cum Lauder
  • GrodanSkrutt

(med risk för att ngn annan redan skrivit)

Om han är tärning så blir de ju ett riktigt jul-spel

• Dorian Ertymexx
    Ju kantigare, desto mer maskulint? t3 är nog bra, speciellt om du har den med den spetsiga delen neråt. Simulerar ju både en stor grej där nere + breda axlar.
    Ahem, en T3-a är inte en egen tärning, utan en T6-a vars resultat man delar på hälften!

Du kanske tänker på en T4a?
Svar på tråden Kan en POJKE vara tärning i Luciatåget?