zazla skrev 2009-12-01 19:49:56 följande:
Låter du din son vara tärning i ett luciatåg så vill jag se en bild! Men seriöst en liten stund: min kompis (kille) var faktiskt tärna i vårt luciatåg på dagis. Han pappa var vansinnig på honom, jag minns det än idag (vi måste ha varit 5-6 år).Han stod där och försökte få på honom den fula struten men min kompis vägrade, han ville ha glitter. Han stod på sig och i min mammas fotoalbum går vi hand i hand som tärnor båda två i luciatåget Och vet ni, för 1,5 år sedan var jag på hans bröllop och han gifte sig - med en tjej! I dag har de en son ihop också
Jag antar att han tänker sig nåt sånt här, fast med glitter:
http://i.ehow.com/images/GlobalPhoto/Articles/5219217/di-main_Full.jpg
(Och för att också vara seriös: Så klart han skall få vara tärna! Men det lät så kul när han kallade det tärning.

)
LaFontaine skrev 2009-12-01 19:49:41 följande:
Ja. Jag var så baktung så mina klasskompisar hamnade alltid på så låga siffror. Det var hemskt att höra hur de hånade mig när tärningen i parallellklassen hade stora tuttar och således alltid hamnade på högre siffror. Tro mig, det är inget du önskar utsätta din son för...*Nickard förnumstigt*
Det låter ju gräsligt! Du hade sex baktill alltså, och hon fram?
Pejgan skrev 2009-12-01 19:48:46 följande:
ja om du tar en rollspelstärning. Det är manligt.
Finns det någon som är speciellt manlig? T20, kanske? Jag har hört att det är viktigt att låta pojkarna bli för feminina.