Inlägg från: Isanje |Visa alla inlägg
  • Isanje

Unga mödrar Danmark

Gyllenhammar skrev 2010-05-17 12:29:33 följande:
    Jag som gillar Melissa hon e min favorit... Jag tykker hon gjort rätt som inte bjöd pappan, han skiter i barnet helt å hållet, han var juh inte ens där när barnet höll p att dö... Sen var han juh otrogen med så förstår henne... Sen e juh Camilla underbar hon som har Oliver... Malou stella e jug bara .... suck...
    Fast jag kan tycka att dopet var pojkens dag och då får man lägga problemen på hatthyllan och ta dem med sig när man går,för pojken har inte bett om deras bråk sen om han inte fanns där när han var på sjukhuset så kanske han inte ens hade tänkt att komma ju,men hans mamma har inte gjort något fel,och det är ju deras barnbarn
  • Isanje

Melissa ska till familjerätten. Spiken i kistan de hon gjorde nu sist med dopet? något säger mig att lilla damen får äta upp det.

• Isanje
    Gyllenhammar skrev 2010-05-17 18:31:41 följande:
    Jo det e sant, men det kanske har vart tjafs å bråk mellan dom med, vi har juh inte sett så mykket av vad som hänt...
    det rättfärdigar ändå inte hennes beteende. Ibland måste man bita ihop och fira av ett fake smile för barnens skull.
  • Isanje
    Gyllenhammar skrev 2010-05-17 18:35:02 följande:
    Jo det e sant... Men eftersom han inte e noga med barnet så ser jag ingen anledning till att han ska komma... Då får juh han vara delaktig jämt... Visst dom kunde juh fått komma, men det kanske är en fnurra på tråden mellan dom med, det vet man juh inte...
    Med tanke på hennes beteende så är det ju inte så lätt för honom att vara där för pojken heller. Även om de har bråkat,så får man bita i det sura äpplet. Jag menar 'bara för att' man är ovän innan förlossningen,så säger man inte att han ska bli pappa?
  • Isanje
    Elins mamma 2010 skrev 2010-05-18 11:29:28 följande:
    Oliver heter han idag kommer nog tvillingarna, hoppas det iaf. Min sambo tittade också igår och blev lite sur när man inte fick se när de föddes. Han blev också lite skrämd av att Christina spydde så mycket, han blev nog rädd att jag ska göra det när vår bebbe föds..
    Jag tycker pappan verkar rar som är så orolig
  • Isanje
    Elins mamma 2010 skrev 2010-05-18 12:00:40 följande:
    ja men jag menade att min sambo blev orolig. fast nu kanske vi missuppfattat varandra?
    JO det fattade jag det blev jag med faktiskt,sur att man inte fick se allt... måste vänta till 17 idag
  • Isanje
    Elins mamma 2010 skrev 2010-05-18 12:10:21 följande:
    hehe okej vet nån vilken vecka christina är i nu när hon föder? jag vet att man föder tvillingar tidigare än om man föder en bebis men föder hon inte för tidigt ändå?
    Är jag iute och cyklar om hon är i vecka 37 ungefär?
  • Isanje

Hörde ni när de sa att hon inte får se sonen?? ojoj hoppas han mår bra

• Isanje
    Elins mamma 2010 skrev 2010-05-19 17:25:46 följande:
    det är en nära killkompis. Han har sagt att de inte är ihop men att de har en väldigt speciell relation eller hur han uttryckte det.
    KKs?

• Isanje
    sasssyy skrev 2010-05-19 17:59:09 följande:
    MEH vilka snusktanter ni är *S* hehehe
    "vi har ett speciellt förhållande" klart de är KK han avslöjade sig där juh
Svar på tråden Unga mödrar Danmark