Inlägg från: Isanje |Visa alla inlägg
  • Isanje

Unga mödrar Danmark

Birry skrev 2010-05-31 21:59:31 följande:
    Ja, mitt hjärta blöder när jag ser Biancas son ligga direkt på madrassen utan lakan, med lortig pyjamas i det där torftiga rummet. Visst att de är nyinflyttade (?) men för barnet kan man väl fixa så det blir ett hem i alla fall? Jag kanske är ytlig, men jag tycker det ser hemskt ut. Och ja, inte är hon den smartaste bruden man sett väl...? Line verkar göra som alla andra i programmet, om de är singel så ska de snabbt som attans hitta en "pappa" till barnet de väntar, ha med honom på förlossningen och kalla honom för "lillans pappa", för att tre månader senare ha dumpat honom och vara på jakt efter en ny. Det är lätt att se mönstret när man sett programmet några år... Och lite sorgligt, att de inte tror på sig själva och att de klarar det utan att de måste ha nån mer där .
    Ja och en massa leksaker på madrassen... inte blommor eller gardiner,inget som gör fet hemtrevligt. Matbordet mitt i vardagsrummet och inget iordning...
  • Isanje
    Arentorpbebis skrev 2010-05-31 22:12:53 följande:
    angående biancas hem, jag vet inte men om de tog slut med henne å peter nyss så kanske hon inte hunnit fixa iordning hemma än? men vad vet jag
    mjo fast slänga på ett lakan tar ju 1 minut
  • Isanje
    Echidna skrev 2010-06-01 14:25:37 följande:
    Vem var det som hde en kille som låg i lumpen? Har för mig att hon fick missfall pga oro o nu var hon gravid m tvillingar? Blandar jag ihop alla eller har jag inte fattat det rätt?
    Missfall pga ORO? {#lang_emotions_dreamer}
  • Isanje
    Echidna skrev 2010-06-01 14:42:38 följande:
    ja jag vet.. jag har som sagt inte sett så många avsnitt, utan såg ett där hon tydligen var gravid m tvillingar (skulle föda snart) o hennes sambo låg i det militära några mil ifrån henne, men när hon var gravid förra gången var han Afganistan eller nåt. Då var hon så orolig att hon fick missfall. Lite rörigt när man bara sett nåt avsnitt och bara hört delar av deras historia. Han kom tydligen bara hem på helgen.
    Hon som är med nu har haft missfall,och fick tvillingar för några avsnitt sedan,en pojke och en flicka. Han lämnade henne själv i 1 månad och de bråkar en del nu. kristina eller katarina heter hon väl
  • Isanje
    Arentorpbebis skrev 2010-06-01 15:18:44 följande:
    ja det var spurten som gjorde det! fick ju skriva fort som fasen för att hinna, så inte nån annan skulle ta denna ärorika plats!!
    Sen vill jag även tacka min mamma och pappa för att de alltid stöttat mig!
    Åså vill jag säga att jag älskar min sambo å vår dotter, och att jag är tacksam över att jag får dela denna stund med dom! TACK!!!
    Mmmm grattis till att du ARMBÅGADE dig till inlägg 1600. Grattis. *grön av avund*
  • Isanje

Men hade inte hon som ska ha en ny kille redan en? eller de e inte Mikkels mamma?

• Isanje
    cherrypie skrev 2010-06-01 17:14:00 följande:
    Va löjlig dhristina är då. Sonen får vara hos en kompis men ändå kan hon komma med honom och ha honom i samma hem som dottern, (varför inte ha sonen hemma men bara hålla han ifrån dottern?)
    Mjo fast sprita händerna,byta kläder kanske inte är så lätt heller. Och om hon måste åka in är det ju lättare med bara ett barn än dra med sig båda
  • Isanje
    doddy skrev 2010-06-01 18:47:25 följande:
    Hej. Jag har följt mammorna länge nu och nu ska ni få mina åsikter vare sig ni vill eller inte {#lang_emotions_smile}.

Malou Stella: En mamma som bara flyttar med sonen när inget blir som hon vill. Har flyttat minst 4 gg. Hon tar inte tag i sitt liv utan lever på sin snälla mor. Hon är säkert en bra mamma men moste hitta ro i livet.

Melissa: En ung mamma med inte så mycket erfarenhet. Har köpt saker till sonen för över 20,000 istellet för att titta på ny lägenhet. Gnällig som få och allt ska till 85% kretsa kring henne. Vist hon hadde en jobbig början med sonen.

Katherina: Har fortfarande inte hittat lungnet med sonen utan har haft mycket problem och har flyttat några ggr.

Stine: En mamma som ser till sin dotters bästa. Har valt ett boende och en ny pojkvänn som tar till sig Isabella som sin egen dotter.

Pappa Peter: En man (om man kan kalla honom det) som inte riktigt vet vad han vill. Han är inne på sin 3 unga mamma nu och vi får se hur det går. 

Utöver detta ser jag mycket bytande av partner och tuverr mycket rökning i unga år. Vist jag är ingen ängel.

Tycker mycketom serien och föler den varge dag jag kan. 

Hoppas ni tyckte om mina åsikter och kanske kan holla med till viss del.   
    Håller med dig.
  • Isanje
    längtar och väntar skrev 2010-06-01 18:38:35 följande:
    Han Peter som ni pratar om, vem har han varit tillsammans med innan i serien? Känns som jag missat något?
    Nagel-Christina som han har en pojk med,de hade ofta stökigt och mamman har fejk boobs sen efter det Bianca som hämtade sin nya på flygplatsen i dagens avsnitt.
  • Isanje
    AmandaBrun skrev 2010-06-01 19:08:56 följande:
    Bättre beskrivning får man leta efter
Svar på tråden Unga mödrar Danmark