-
Barnbidraget får man automatiskt månaden efter barnet fötts väl?äntligen mor skrev 2010-05-23 17:35:42 följande:tänkte på Kristina och mickael om att hon bara hade 400 kr att leva på men har de inget barnbidrag som hon får ut??
-
Stör mig som fan på INge. Hon kan ju iaf bära sitt barn och inte lämpa över dttern på kompisen.
-
håller medMissEllie skrev 2010-05-24 17:21:38 följande:Såg ni dagens avsnitt? Inge är ju allt annat än mogen och det är snarare hon som hade behövt stöd av socialen...Snacka om apati och inte förstå dotterns behov.
-
Jag tycker att Hanna är störtskön,det honsa att hon ska bevisa att de har fel om henne,helt rätt inställning,och hennes mamma när hon kallade tjejen prinsessa och hon såg så stolt ut,och sa att ska vi inte visa prinsessan hennes rum
Inge,ja vart ska man börja? Hennes kompis bar runt på hennes dotter och hon bara stod och glodde,hon låter sin lillasyster stå själv när hon går iväg vid en väg? sen ringer hon pappa som får kommer och hämta henne? hrm. Hon höll bebisen som skrek och bara glodde på henne,gungade inte henne,matade inte henne,pratade inte med henne? Jag tror aldrig jag har sett Inge mata sin dotter,iaf inte på flera avsnitt.Tror helt ärligt att hon flyttade hem igen för att hon inte fixade det. Hon kommer nog få problem med socialen när både styvmamman och BVC anser att hon inte fixar det själv,tyvärr. -
Gjorde hon det? Få fattade jag helt fel,trodde hon tog barnet och stacklivet med barn skrev 2010-05-25 09:13:45 följande:flyttade hon med dottern då? vad jag fatta det som när hon sa att soc kanske skulle ta henne ifrån henne så hade ho flyttat och lämnat kvar ungen hemma
-
Hanna blev till med provrör,men Hanna är mamman som fick CicilayaHelennnna skrev 2010-05-25 17:00:54 följande:VA? Planera barn utan hem och jobb? Åh var är pappan om det var planerat? Har missat några avsnitt som ni förstår.
-
Malou StellaArentorpbebis skrev 2010-05-25 17:21:22 följande:stella? nu behöver ja fatta vem ni pratar om =)
-
Ska MS flytta ensam till en egen lägenhet eller till nån kille? fattar inte riktigt
-
Då fattar jag varför hennes mamma var förbannad.malung86 skrev 2010-05-25 17:32:10 följande:Vad jag förstår ska hon flytta till sin pojkvän som hon varit tillsammans med i två veckor.
-
Nästa vecka? imorgon väl? eller?AmandaBrun skrev 2010-05-25 18:15:13 följande:Jag missade slutet, vad får vi se för smaskigt nästa vecka????