• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Då var det åter dags för 3 nya månader av  barnklädes babbel

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida http://www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx
    Rabattkods tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48619236-2.html
    Rabattkods tråden LISTAN www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48635363.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 19:44
    Bild tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
  • Mamma och Mor
    Tessie tessie skrev 2010-02-11 09:10:04 följande:
    När jag skriver in den förlängda rabattkoden så står det att kampanjkoden finns men att jag inte har rättigheterna att utnyttja den. Är inte det märkligt? Jag har nämligen inte skickat efter nåt på shoponline på jätte länge så jag har inte utnyttjat koden innan. Gäller den bara för vissa?
    Jag använde koden igår och det fungerade utan problem. Tror dock man måste vara club-medlem för att nyttja den. Var du inloggad när du försökte använda rabattkoden?
    Sedan kan det vara så att det strular ibland och när man sedan försöker igen så hävdar den att man redan använt koden - det har hänt mig en gång tidigare.
    ~Miriam 061213 och Samuel 091127~
  • star67
    När jag skriver in den förlängda rabattkoden så står det att kampanjkoden finns men att jag inte har rättigheterna att utnyttja den. Är inte det märkligt? Jag har nämligen inte skickat efter nåt på shoponline på jätte länge så jag har inte utnyttjat koden innan. Gäller den bara för vissa?
    kontakta kund tjenst de fixar.
  • winters
    Då beror det antagligen på att du inte är Club-medlem, eller inte har kopplat ditt Club-kort till din profil på webbshopen.
    Oscar 091001
  • lindis79

Hej!!
    Hur lång tid brukar det ta att få varor från Lindex när man beställer?? Måste ha en klänning senast om en vecka tror ni att den hinner komma om jag beställer idag?

• Tessie tessie

Jag fick det att funka till sist. Kan också tillägga att jag kunde anväda två rabatter. både den 30% och den för 25% på ett babyplagg. Längtar tills jeansen kommer, de var verkligen såå tuffa:)

• h80
    Tessie tessie skrev 2010-02-11 18:49:23 följande:
    Jag fick det att funka till sist. Kan också tillägga att jag kunde anväda två rabatter. både den 30% och den för 25% på ett babyplagg. Längtar tills jeansen kommer, de var verkligen såå tuffa:)
    gäller de rabatterna fortfarande?
  • Förgätmigejen

Rabattkoden funkade precis för mig iallafall!{#lang_emotions_smile}

• h80

kostar det nått extra att handla från webbshoppen? om man hämtar i butik.

• anette 81
    Tessie tessie skrev 2010-02-11 18:49:23 följande:
    vilka jeans?
    Älskar Wilma född 080819 och min sambo Jimmy
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10