• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Då var det åter dags för 3 nya månader av  barnklädes babbel

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida http://www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx
    Rabattkods tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48619236-2.html
    Rabattkods tråden LISTAN www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48635363.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 19:44
    Bild tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
  • Hummelina

Hoppas hoppas att de har nån skaljacka i 92 kvar. Ska också byta från 98 till 92. Är nog inte tänkt att den ska sitta som en kappa Synd att jag inte tänkte på det förut idag när jag var där. Men jag handlade lite annat fint! Ska prova att lägga in en bild i bildtråden!

♥ Världens finaste 080404 ♥
  • Hummelina
    Nehej gick inte så bra att lägga in bilder...måste man vara PLUS-medlem?
  • Xgirl83
    Hummelina skrev 2010-02-07 20:15:02 följande:
    Nehej gick inte så bra att lägga in bilder...måste man vara PLUS-medlem?
    Alla har numera plus-funktionen, så det ska fungera.
    Lilla S 071116 och kommande nytillskottet BF 100509
  • Hummelina
    Xgirl83 skrev 2010-02-07 21:07:44 följande:
    Alla har numera plus-funktionen, så det ska fungera.
    Ja jag kom på det...får det ändå inte att funka. Har bilden i mitt galleri. Om någon annan lyckas får ni gärna lägga in den i bildtråden
  • Xgirl83
    Hummelina skrev 2010-02-07 21:10:02 följande:
    Ja jag kom på det...får det ändå inte att funka. Har bilden i mitt galleri. Om någon annan lyckas får ni gärna lägga in den i bildtråden
    Fixat! Men den blev visst lite stor så hela tunikan kom inte med. Fina bilder oavsett! Gillar jeanskjolen.
  • Xgirl83

"Fina kläder" menade jag.

• Hummelina
    Xgirl83 skrev 2010-02-07 21:20:32 följande:
    Fixat! Men den blev visst lite stor så hela tunikan kom inte med. Fina bilder oavsett! Gillar jeanskjolen.
    Tack för hjälpen!! Ja visst är jeanskjolen fin? Den var tvungen att få följa med hem

Men alltså, det här med att lägga in bilder. Jag högerklickade på bilden i mitt galleri och tog "öppna i annat fönster". Sen högerklickade jag och kopierade den. Sen ställde jag mig i kommentarsfältet här och tog "klistra in". Och ingenting hände. Vad gör jag för fel?
  • skuttelina4
    Rosenbarn skrev 2010-02-06 21:09:53 följande:
    Sonen fick en beg FIX jacka av en kompis och den är i str 98 den var större än den nya POP jackan jag köpte i str 104...
    Hej! Fix jackan ska vara ganska lång bak då det är en regnjacka om man sitter i sandlådan och har fix regnbyxor på sig som inte är hengslebyxor så blir man ju blöt på ryggen om inte jackan går ner ordentligt. Sen är ju tanken att man ska kunna ha en windstopper jacka under skaljackan då måste den ju vara lite rymligt. Hade både fix o po.p till mina barn förra året. ( jobbar med detta)
  • winters
    LillaJag89 skrev 2010-02-07 16:20:09 följande:
    Någon som vet om vindoverallerna på baby är stora i strl?
    De är ganska stora tycker jag. Oscar har haft sin 62:a sedan han var en månad, då var den för stor, men det gjorde inget. Han har den fortfarande (65 cm o 7,2 kg), den börjar bli lite kort i ärmarna och benen, men det är inga problem ännu, och jag räknar med att kunna ha den senare i vår fast utan att ha flärparna nerdragna. Annars får vi köpa en ny, den har varit super!!
    Oscar 091001
  • Xgirl83
    Hummelina skrev 2010-02-07 21:24:42 följande:
    Tack för hjälpen!! Ja visst är jeanskjolen fin? Den var tvungen att få följa med hem Men alltså, det här med att lägga in bilder. Jag högerklickade på bilden i mitt galleri och tog "öppna i annat fönster". Sen högerklickade jag och kopierade den. Sen ställde jag mig i kommentarsfältet här och tog "klistra in". Och ingenting hände. Vad gör jag för fel?
    Det är inte så att du har Firefox? Jag har det och jag måste först öppna bilden i en ny flik, sedan trycka Ctrl + A för att markera allt, och sedan kopiera. Sen klistra in i inlägget.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10