• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Då var det åter dags för 3 nya månader av  barnklädes babbel

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida http://www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx
    Rabattkods tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48619236-2.html
    Rabattkods tråden LISTAN www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48635363.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 19:44
    Bild tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
  • Rosenbarn
    maadicken skrev 2010-02-09 22:53:20 följande:
    måste bara fråga.skulle ni reklamera ett par velourbyxor från lindex där halva mudden i benslutet släppt i sömmen? det är inte 3 för 2 velourisarna utan dom svarta med lila ränder på mudden som fanns samtidigt som en matchande mumintröja. (på pojk)byxorna finns ju inte kvar i butik, men dom kostade ändå 129 kr. använda och tvättade 2 gånger.varför är kupongen förlängd? gäller det även i butik?
    Klart du ska försöka reklamera, de är ju fel på varan,,,
  • TeDrickaren
    måste bara fråga.skulle ni reklamera ett par velourbyxor från lindex där halva mudden i benslutet släppt i sömmen? det är inte 3 för 2 velourisarna utan dom svarta med lila ränder på mudden som fanns samtidigt som en matchande mumintröja. (på pojk)byxorna finns ju inte kvar i butik, men dom kostade ändå 129 kr. använda och tvättade 2 gånger.varför är kupongen förlängd? gäller det även i butik?
    Självklart!
    Älskade,underbara Moa, Livia & Anton
  • sarsparis
    klart du ska reklamera det håller juinte måttet
  • maadicken

ja då ska jag göra det
    jag brukar ju vara en "jobbig" kund när det är nåt som inte är som det ska, men jag känner mig så gnällig

med lite tur finns kvittot kvar eftersom min mamma har köpt dom. själv är jag alldeles för dålig på att spara kvitton. jag borde ju lära mig nån gång...

(¯`°?.¸ ღ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • winters
    AochJsMamma skrev 2010-02-10 06:01:43 följande:
    har varit på rea dock (o då halva reapriset..), tänkte om du inte har kvittot kvar.  undrar oxå om det gäller i butik (kupongen)
    tror att det även gäller butik, vet inte varför den är förlängd
    Oscar 091001
  • AochJsMamma
    winters skrev 2010-02-10 11:12:13 följande:
    tror att det även gäller butik, vet inte varför den är förlängd
    hmm kanske skulle shoppa lite idag då...fast egentligen finns det inget jag vill ha när jag tänker efter...jaja nåt hittar man alltid!
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • joasia

har nagon av er testat softshell jackorna till barn? de var sa fina i fargen /speciellt den turkosa.../ sa jag jattesugen pa att handla

• melizza
    joasia skrev 2010-02-10 11:29:02 följande:
    har nagon av er testat softshell jackorna till barn? de var sa fina i fargen /speciellt den turkosa.../ sa jag jattesugen pa att handla
    jag såg dem med på lindex och dem ser väldigt fina ut....gillade med den turkosa men tror jag ska köpa en röd till min dotter
    (¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • Rosenbarn

bara en fråga någon som vet om man kan kombinera två rabatter både 30% på valfritt plagg o på babyplaqgg??

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10