• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Då var det åter dags för 3 nya månader av  barnklädes babbel

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida http://www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx
    Rabattkods tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48619236-2.html
    Rabattkods tråden LISTAN www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48635363.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 19:44
    Bild tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
  • Lilaa

Hur är Lindex dam storlekar i storlek? Jag har för mig att de är lite stora i storlek. Funderar på om jag som har stl S i vanliga fall ska ta den storleken eller XS?

• Lilaa

Går det inte att kombinera babyrabatten med koden från tidningen?

• jannah

EllieGBG: Okej... :( Vad synd! Får leta vidare helt enkelt... Men tack så mycket för hjälpen i alla fall! Jättesnällt av dig att kolla... :)

¤ Othilia 080524 ¤
  • Lilaa

går tydligen inte att använda koden från femina fler gånger nu

• passau

skulle gå å köpa strumpbyxor till mamma idag snabbt då hennes på jobbet gått sönder, det blev för 400kr*L*
    men insåg att dom sänkt en hel del kläder på barn, bla mumin som jag blev lite kär i men tyckte var för dyra... men nu ick jag dom!

• Line80

nån som har tips på vad man kan ha upptill över alltså på dagens erbjudande?

Mamma till Nicole 2002 & Colin 2005
  • star67

Jag köpte en stickat klänning från hm, den var lite sönder men går att se den utan problem och fans ett fläck på, fläck gick bort. nu jag såg en annan tråd som är öppen där bak också men man ser knappt den. det var sista som var kvar tyvärr jag fick 50 kr rabatt på den fick den för 149 kr. tycker ni att det är bra eller ska man bytta jag tror finns på andra butiken.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10