• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Då var det åter dags för 3 nya månader av  barnklädes babbel

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida http://www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx
    Rabattkods tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48619236-2.html
    Rabattkods tråden LISTAN www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48635363.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 19:44
    Bild tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
  • Lilaa
    jannah skrev 2010-02-17 19:57:18 följande:
    Helt klart 92! Lindex är ju i allmänhet små i storlekarna på barnavdelningen... Jag köper nu stl. 98 till min dotter som snart är 1 år och 9 månader.
    ok. ja det är ju bättre att det är lite stort än litet
  • jannah
    Snorky skrev 2010-02-17 18:19:44 följande:
    det har ALDRIG funkat att använda samma rabatt 2 ggr i webshoppen om man inte gjort det typ med några minuter emellan då inte köpet hunnit registrerats ordentligt. Enligt kundtjänst så får man använda samma rabattkod i webbutiken o i vanlig butik. Har du dessutom fått kupong både på posten o mailen så får du använda båda, dvs 2 ggr i butik. Sen går det att använda fler gånger också, dvs skriva ut fler utan att systemet säger ifrån. Men det gör man som man vill med.
    Jo, jag har ju handlat flera gånger med samma kupong förut. Det har ju aldrig varit några problem. Tänkte bara ifall dom hade ändrat på det nu, att systemet säger ifrån när man redan utnyttjat kupongen... Men då kanske det är som det varit hela tiden då! :)

Vet fortfarande inte hur jag ska göra... Hittade ju dessutom tröjorna med moln nu också, som jag måste ha... Men jag kanske ska avvakta och köpa i butik ändå. Är man smålänning, så är man... ;)
    ¤ Othilia 080524 ¤
  • solstraalen

Undrar hur äppeltröjorna är i strl?

Sugen på en till min grabb som är typ 93cm och normal i kroppsbyggnad.

Pojke 10, flicka 4, pojke 2½.
  • AochJsMamma
    Smilla75 skrev 2010-02-17 14:36:12 följande:
    Vet ni om POP slutat med ryggsäckar för jag hittar då ingen på hemsidan men finns kanske i butik. Min dotter vill ha en när hon blir 4 år snart.
    finns på hemsidan!! Under assesoarer tror jag det är..
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Smilla75
    AochJsMamma skrev 2010-02-17 20:37:19 följande:
    finns på hemsidan!! Under assesoarer tror jag det är..
    tack men det finns de tyvärr inte.
  • Pepper79

Men är det bara jag som inte ser äååeltröjan med vit botten i webbshoppen? Säg inte att den redan tagit slut

(¯`°?.¸ ღ Aline 2008-07-19 ღ ¸.?°´¯)
  • Pepper79
    Pepper79 skrev 2010-02-17 20:43:15 följande:
    Men är det bara jag som inte ser äååeltröjan med vit botten i webbshoppen? Säg inte att den redan tagit slut
    eller jag kanske inbillade mig att det fanns en med vit botten och gröna kantband och äpplen med olika färger. Som den kortärmade bodyn....blev osäker nu
  • Snorky
    Pepper79 skrev 2010-02-17 20:46:25 följande:
    eller jag kanske inbillade mig att det fanns en med vit botten och gröna kantband och äpplen med olika färger. Som den kortärmade bodyn....blev osäker nu
    jag saknar den också. Det fanns 4 olika färgställningar från början, hoppas verkligen den kommer!!!
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221, shoppingdagbok: snorkysshopping.bilddagboken.se
  • Pepper79
    Snorky skrev 2010-02-17 20:57:40 följande:
    jag saknar den också. Det fanns 4 olika färgställningar från början, hoppas verkligen den kommer!!!
    Puh!!! började tro att jag blivit helsnurrig
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10