• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Då var det åter dags för 3 nya månader av  barnklädes babbel

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida http://www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx
    Rabattkods tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48619236-2.html
    Rabattkods tråden LISTAN www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48635363.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 19:44
    Bild tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
  • BebeonBoard
    Buttelina skrev 2010-02-18 15:15:25 följande:
    vad är koden för att få 50kr rabatt i webshoppen? det står inte på min sida längre
    Finns inte kvar på min sida heller men hittade utskicket... Kod LC10073 för barnkläder...
    (¯`°?.¸ ღ♥ Simons mamma ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Hejpådig
    SanningKonka skrev 2010-02-18 11:33:26 följande:
    För barn under 1 år har jag aldrig sett fulare kläder på än Lindex!
    Hallontårta skrev 2010-02-18 12:18:58 följande:
    Tack för informationen!
    haha trodde är för oss som GILLAR lindex, inte hatar! svårt att läsa kanske?
  • Buttelina
    Theina skrev 2010-02-18 15:25:06 följande:
    Buttelina: Jättefina bilder i BT:. jag vill också köpa lite av den nya serien med frukten, superfint..  Hur långa är era tjejer som använder leggings i 98? för jag köpte den storleken till Linnéa som blir 1½ i april. det känns såå stort själva tanken, men storlek 92 var 31 cm långa och leggings hon har nu är 30 cm (beninnerlängd).. hur ska man då tänka?? dom i 98 är 35 cm.. 
    tack hur lång är hon??
    Hallontårta skrev 2010-02-18 15:25:44 följande:
    Oj! I min butik sa de vecka 9! De har tjyvstartat lite borta hos er tror jag Jag skickade efter de nya jeansen i turkost (för barn!), kollade på dem i butiken idag och de ser rätt tajta ut i benen! Någon som sett/provat dem och vet hur de är?
    jag gillar våra butiker
    BebeonBoard skrev 2010-02-18 15:27:29 följande:
    Finns inte kvar på min sida heller men hittade utskicket... Kod LC10073 för barnkläder...
    tack nu blev det en vit med många äpplen och ett par leggings till det enda jag vill ha nu är den randiga tröjan
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Lycka 1
    Buttelina: Jättefina bilder i BT:. jag vill också köpa lite av den nya serien med frukten, superfint..  Hur långa är era tjejer som använder leggings i 98? för jag köpte den storleken till Linnéa som blir 1½ i april. det känns såå stort själva tanken, men storlek 92 var 31 cm långa och leggings hon har nu är 30 cm (beninnerlängd).. hur ska man då tänka?? dom i 98 är 35 cm.. 
    Jag köper nästan alltid en storlek större på Lindex.
    Min dotter har 98/104 i kläder och är 95 cm lång.
    Senast jag köpte legging t3b2 tog jag stl 110. Dom sitter perfekt på henne.
  • BebeonBoard

Jag älskar färgerna på deras T-shirts denna vår, den randiga som kommer är underbar, har redan beställt alla 3 "masken i äpplet"-tröjorna.

(¯`°?.¸ ღ♥ Simons mamma ♥ღ ¸.?°´¯)
  • jannah
    Jag köper stl. 98 i leggings (på Lindex då alltså) till dottern som är ca. 86 cm. lång. Hon har rätt korta ben dock... Jag får ju vika upp dom rätt mycket, men det gör inget. Då kan hon ju ha dom längre... 92 kan hon ju givetvis ha fortfarande, dom sitter ju egentligen helt perfekt nu. Men vill ha lite längre användningstid... :)
    ¤ Othilia 080524 ¤
  • Dallandra

Var ett tag sedan jag skrev här men nu kikar jag in igen

Har precis gjort en beställning i webshopen. Det blev den vita äppletröjan och den turkosa, röda och turkos mys till min 3 åring och en rosa body med äpplen till min 8 månaders

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10