• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Då var det åter dags för 3 nya månader av  barnklädes babbel

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida http://www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx
    Rabattkods tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48619236-2.html
    Rabattkods tråden LISTAN www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48635363.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 19:44
    Bild tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
  • trollizz
    Snorky skrev 2010-02-18 09:37:22 följande:
    annars har du ju rabattkod.se
    Fast jag är ute efter utskrivbara rabattkuponger att ta med till butik! Så som det var i LISTAN. Är det ingen här som lägger in utskrivbara kuponger till LIndex längre?
  • Ceciliah

Någon somkan hjälpa mig hitta rätt...
    Listan med rabattkoder? jag dök in i den gamla men den va stängd såg jag...

• Lantani
    h80 skrev 2010-02-18 16:05:28 följande:
    Är dessa kill eller tjej jeans tycker ni (eller både och)? www.tradera.com/Helt-nya-mudd-jeans-lindex-de...
    De har legat under flickjeans innan, men tycker verkligen de är unisex, sonen har ett par såna i den färgen och ett par i blått. Älskar de underbara jeansen! Tyvärr har våran nästan helt gått sönder på knäna (han har krypit supermycket med dom). Hade de funnits på tradera i strl 92 så¨hade jag lätt viljat ha dem
  • anette 81
    jannah skrev 2010-02-18 15:44:59 följande:
    Jag köper stl. 98 i leggings (på Lindex då alltså) till dottern som är ca. 86 cm. lång. Hon har rätt korta ben dock... Jag får ju vika upp dom rätt mycket, men det gör inget. Då kan hon ju ha dom längre... 92 kan hon ju givetvis ha fortfarande, dom sitter ju egentligen helt perfekt nu. Men vill ha lite längre användningstid... :)
    tar du 98 i tröjor med=
    Älskar Wilma född 080819 och min sambo Jimmy
  • Thegran

någon som vet hur äppel tightsen är i strl och formen? Köpte 92 på mumintightsen till dottern då de såg så små ut...funderar på om det är samma med dessa?

• Hallontårta
    trollizz skrev 2010-02-18 16:26:34 följande:
    Fast jag är ute efter utskrivbara rabattkuponger att ta med till butik! Så som det var i LISTAN. Är det ingen här som lägger in utskrivbara kuponger till LIndex längre?
    Men det beror väl på om det finns eller inte? Som det är nu finns det inga att skriva ut, vad jag vet.
  • Glittrax
    Buttelina skrev 2010-02-18 14:30:50 följande:
    nu finns där bild på lite äpple kläder i bildis underbara irl
    vad var längden på leggingsen och bredden på tshirten? om du vill mäta vid tillfälle?
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10