• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Då var det åter dags för 3 nya månader av  barnklädes babbel

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida http://www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx
    Rabattkods tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48619236-2.html
    Rabattkods tråden LISTAN www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48635363.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 19:44
    Bild tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
  • Xgirl83

Åh, älskar molntröjorna!

Lilla S 071116 och kommande nytillskottet BF 100509
  • iAnnaMaria
    Pepper79 skrev 2010-02-17 20:46:25 följande:
    eller jag kanske inbillade mig att det fanns en med vit botten och gröna kantband och äpplen med olika färger. Som den kortärmade bodyn....blev osäker nu
    nej dom fanns imorse ju..
  • Lantani

Äppletröjorna ni pratar om fanns imorse, även i kväll, men såg att det var vädligt få kvar av dom, så de måste ju tagit slut nu ikväll!

• Lycka 1
    Pepper79 skrev 2010-02-17 20:46:25 följande:
    eller jag kanske inbillade mig att det fanns en med vit botten och gröna kantband och äpplen med olika färger. Som den kortärmade bodyn....blev osäker nu
    Den köpte jag i webshopen imorse.
  • LisaMona
    Lantani skrev 2010-02-17 22:30:48 följande:
    Äppletröjorna ni pratar om fanns imorse, även i kväll, men såg att det var vädligt få kvar av dom, så de måste ju tagit slut nu ikväll!
    Jag var in strax före 17 och då var ALLT som fanns kvar en enda 92:a.

Det blir att hänga på låset till en fysisk butik istället och hålla tummarna.
  • AochJsMamma
    Smilla75 skrev 2010-02-17 20:42:59 följande:
    tack men det finns de tyvärr inte.
    men oj, vad lustigt! Tittade nämligen på dem för bara några dagar sen på hemsidan!! Vad tråkigt..hoppas du får fatt på en
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • anette 81

Kunde se koderna till rabatterna igår på hemsidan men idag ser jag inte dom, o inte kan jag utnyttja dom heller

Älskar Wilma född 080819 och min sambo Jimmy
  • j00hanna

Var in till Lindex butiken här i stan igår och där fanns inga äppelkläder än :(((
    Kan ju kanske bero på att Finland är lite efter ;)

solstraalen skrev 2010-02-17 20:06:36 följande:
    Undrar hur äppeltröjorna är i strl? Sugen på en till min grabb som är typ 93cm och normal i kroppsbyggnad.
    Din son är ungefär lika stor som min (så stor jag tror han är iaf :D) Och jag tänkte nog ta 104 till honom. Borde passa i sommar också. Just nu är 98 passligt på honom.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10