• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Då var det åter dags för 3 nya månader av  barnklädes babbel

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida http://www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx
    Rabattkods tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48619236-2.html
    Rabattkods tråden LISTAN www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48635363.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 19:44
    Bild tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
  • Snorky
    AnkiFalun skrev 2010-01-21 08:00:27 följande:
    n'är brukar det bli halva reapriset på lindex efter ta 2 bf1
    när det inte finns nåt kvar längre Nä, men det dröjer väl nån vecka
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221, shoppingdagbok: snorkysshopping.bilddagboken.se
  • Smilla75
    Snorky skrev 2010-01-21 10:05:25 följande:
    när det inte finns nåt kvar längre Nä, men det dröjer väl nån vecka
    Fast det är ju inget att vänta på, då finns inget kvar alls. Det är ju samma pris nu, bara man tänker lite strategiskt.
  • Hejpådig

Ta 2 bet för 1 på rean i Varberg. Fanns HUR mycket som helst...blev 3 trosor till mig ett par till dottern o Mumin tunikan på 30%. men kunde köpt mkt mkt mer...massa bamse m.m m.m

• puh fantast

Här i stan finns det i princip aldrig några Bamse kläder på rean.

Nu fanns det ett par randiga velourtights.
  • lilyanna

Här i Linköping finns det inte mkt av intresse alls på rean..på baby finns det bara tjejkläder...o det är likadant på barn med...har inte hittat något alls faktiskt.

Oliver 070327, Alvin 090804
  • Smilla75

I Sollentunas tre butiker fick jag ihop till barnen för totalt 395 kr med ordinarie pris på 1640 kr!! Fast då har jag rensat allt som var något att ha så nu är det kört!

Sedan köpte jag några fina koftor till mig och en klänning med.

Men rean var bättre förra året, då var flick jättestort. Nu var bara baby bra. Tur man har flick, pojk och baby så man inte missar ett fynd...

• Anna i Skåne

Fick ny 30 %-rabatt med posten idag

• Pixxi
    Anna i Skåne skrev 2010-01-21 18:03:24 följande:
    Fick ny 30 %-rabatt med posten idag
    Styck eller helt köp?
  • Anna i Skåne

Ett plagg. Samma som man fick på mailen.

• Lejån
    Smilla75 skrev 2010-01-21 14:50:29 följande:
    I Sollentunas tre butiker fick jag ihop till barnen för totalt 395 kr med ordinarie pris på 1640 kr!! Fast då har jag rensat allt som var något att ha så nu är det kört!Sedan köpte jag några fina koftor till mig och en klänning med.Men rean var bättre förra året, då var flick jättestort. Nu var bara baby bra. Tur man har flick, pojk och baby så man inte missar ett fynd...
    *haha* På Stinsen lär du ha hittat en del? Var där i söndags och tyckte det fanns mkt där som inte var på rea någon annanstans.
    längtar efter sommar & sol
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10