• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Då var det åter dags för 3 nya månader av  barnklädes babbel

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida http://www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx
    Rabattkods tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48619236-2.html
    Rabattkods tråden LISTAN www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48635363.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 19:44
    Bild tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
  • pelagonia

Finns det någon rabatt på Lindex nu ?

Skall beställa

Vår 9 månaders har 86 sean 1 månad.

Viktor 070103 & Theodor 090331
  • star67
    pelagonia skrev 2010-01-23 21:08:30 följande:
    Finns det någon rabatt på Lindex nu ?Skall beställaVår 9 månaders har 86 sean 1 månad.
    jag hade fått en kopung med 30 %men jag hittar den inte vill jag också använda den.
  • sarsparis

Såg att det kommit skaljackjor till affären i går från FIX, nån som har erfarenhet av de, stod att det vara 6000 vattenpelare vilket känns rätt bra. Nån som har erfarenhet? Håller de måttet?

• Tvillingmamma2007
    sarsparis skrev 2010-01-24 19:49:06 följande:
    Såg att det kommit skaljackjor till affären i går från FIX, nån som har erfarenhet av de, stod att det vara 6000 vattenpelare vilket känns rätt bra. Nån som har erfarenhet? Håller de måttet?
    JAg hade fix skaljackor ifjol och ena jackans dragkedja gick sönder efter bara en månads användning så jag fick reklamera och köpa pop istället. De var inte förstärkta alls nertill, ingen plastflik e dyl och var rätt så vecka. Andra jackan höll säsongen ut men är inget att ärva, även den dragkedjan har börjat släppa nertill tyvärr. Tråkigt för annars var jag nöjda med dem och bra pris jämfört med pop. Men i år blir det ny pop till ena killen och den andra kommer nog att kunna ha kvar fjolårets en säsong till. Den ser inte ens använd ut kan tilläggas!
  • mellerud
    sarsparis skrev 2010-01-24 19:49:06 följande:
    Vad var det för färg på skaljackorna?????
  • AochJsMamma

vad är det för pris på skaljackorna? Har POPs men vill ha en xtra o funderar på Fix, beroende på pris

★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • anette 81
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-01-24 19:55:20 följande:
    JAg hade fix skaljackor ifjol och ena jackans dragkedja gick sönder efter bara en månads användning så jag fick reklamera och köpa pop istället. De var inte förstärkta alls nertill, ingen plastflik e dyl och var rätt så vecka. Andra jackan höll säsongen ut men är inget att ärva, även den dragkedjan har börjat släppa nertill tyvärr. Tråkigt för annars var jag nöjda med dem och bra pris jämfört med pop. Men i år blir det ny pop till ena killen och den andra kommer nog att kunna ha kvar fjolårets en säsong till. Den ser inte ens använd ut kan tilläggas!
    har en vinterjacka från Fix o har inga problem med dragkedjorna
    Älskar Wilma född 080819 och min sambo Jimmy
  • sarsparis
    mellerud skrev 2010-01-24 20:24:26 följande:
    Vad var det för färg på skaljackorna?????
    Såg bara blåturkos, de hade inte hängt upp dom ännu utan de hängde på en sån häst mitt i butiken, så det kommer väl fler färger, kostade 399:-, har dessutom en rabattkupong på 30% så jag är lite sugen på att köpa en, dock är det tråkigt om de inte håller i kvaliten. PoP är inte värda sitt pris tycker jag, funderar på en diriksson som kostade 400:-, ska klämma lite till i morgon.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10