• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Då var det åter dags för 3 nya månader av  barnklädes babbel

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida http://www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx
    Rabattkods tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48619236-2.html
    Rabattkods tråden LISTAN www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48635363.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 19:44
    Bild tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
  • maruttan

Någon som vet ifall den gröna bebisoverallen som var dagens "köp" på Lindex online igår finns i butik nu? Ska iväg på lördag och hoppas på att hitta en eftersom den hann ta slut igår

• Hejpådig
    maruttan skrev 2009-12-03 15:31:01 följande:
    Någon som vet ifall den gröna bebisoverallen som var dagens "köp" på Lindex online igår finns i butik nu? Ska iväg på lördag och hoppas på att hitta en eftersom den hann ta slut igår
    men erbjudandet gäller ju bara den dagen?
  • Tjej 83

har Lindex (eller annan butik) en röd slipover till tjejer+
    köpte en vit blus o rödrutig kjol på HM till dottern, o vita stumpebyxor men blir så mycket vitt,, vill ha lite mer rött, som en väst/slipover.

finns de? HM hade ingen

• maruttan
    Hejpådig skrev 2009-12-03 17:04:55 följande:
    men erbjudandet gäller ju bara den dagen?
    Jo det vet jag men jag tänkte köpa den till ordinarie pris!
  • Coca cola light
    Lilaa skrev 2009-12-02 21:50:23 följande:
    Hur är Lindex dam storlekar i storlek? Jag har för mig att de är lite stora i storlek. Funderar på om jag som har stl S i vanliga fall ska ta den storleken eller XS?
    Jag upplever att de är ganska stora i storleken på dam. Jag brukar kunna ha S fast jag är en M i de flesta andra butiker. Barnkläder däremot är små i storlekarna tycker jag.
  • star67

en fråga ange reklamation. jag hade köpt en klänning som var en fläck på och fick 50 kr rabatt men när jag kom hem såg att det var ett sömn som var sönder. så jag gick idag för att bytta men de sa eftersom jag har fått rabatt på den så jag får inte bytta. jag fick rabatt för fläck inte för att den är sönder sen jag fick betala 50 kr extra för den nya de brukar göra så??? jag har ångrat mig att jag vissade kvittot faktiskt hade byttat den utan kvittot utan diskution och utan 50 kr extra. på HM.

• Anna i Skåne
    star67 skrev 2009-12-04 14:47:40 följande:
    en fråga ange reklamation. jag hade köpt en klänning som var en fläck på och fick 50 kr rabatt men när jag kom hem såg att det var ett sömn som var sönder. så jag gick idag för att bytta men de sa eftersom jag har fått rabatt på den så jag får inte bytta. jag fick rabatt för fläck inte för att den är sönder sen jag fick betala 50 kr extra för den nya de brukar göra så??? jag har ångrat mig att jag vissade kvittot faktiskt hade byttat den utan kvittot utan diskution och utan 50 kr extra. på HM.
    Tyvärr är det nog ofta så, får man extra rabatt är det ingen bytesrätt. Men det borde de ju sagt när du köpte den i så fall.
  • star67

Anna i Skåne skrev 2009-12-04 16:29:53 följande:

Tyvärr är det nog ofta så, får man extra rabatt är det ingen bytesrätt. Men det borde de ju sagt när du köpte den i så fall.
    oky va tråkigt.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10