• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Då var det åter dags för 3 nya månader av  barnklädes babbel

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida http://www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx
    Rabattkods tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48619236-2.html
    Rabattkods tråden LISTAN www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48635363.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 19:44
    Bild tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
  • Fru Indosaurie

Jag vet att jag såg en kupong med 100 kr rabatt om man handlar för 300.. nån mer som har fått den? Jag hittar inte min.. kommer inte ihåg om det var posten eller mail..

• Hejpådig

Fru Indosaurie skrev 2009-12-17 12:54:02 följande:

Jag vet att jag såg en kupong med 100 kr rabatt om man handlar för 300.. nån mer som har fått den? Jag hittar inte min.. kommer inte ihåg om det var posten eller mail..
    har en handla för 100 kr få 50 kr rabatt någon annan har inte jag sett iaf.
  • Finesse

Jag fick ett sånt sms idag..
  • Xgirl83

Jag tror kupongen jag fick hem härom dagen var 50:- rabatt vid köp över 100:-.

Nån som vet om handla för 300:- få 100:- rabatt är sådan så att man får 200:- rabatt vid köp för 600
  • sanna0001

Ni får inte missa att kolla in barnkläderna på vår nya köp- och säljsajt Loppi.se. Där finns en hel del overallar och vinterkläder också. Vill ni kan jag nog fixa fram en kampanjkod så ni kan annosnsera gratis också..?

• maggan75
    Jag  fick sms om det idag ...
  • Lilaa
    maggan75 skrev 2009-12-17 14:14:57 följande:
    Jag  fick sms om det idag ...
    Jag fick oxå sms. Skulle gärna handla men fick hem saftiga räkningar idag som måste betalas först och så ska jag invänta rean.

Hoppas det blir bra rea i år.
  • Pixxi

Synd att det bara gällde idag och i morgon, jag har inte tid att åka till Lindex då.

• Pixxi

De har fått en ny sak på hemsidan, det står hur många de har kvar i lager ifall de har mindre än fem

• Malo

Vad sur jag blir. Idag kom ett Lindex kuvert och jag trodde det var någon rolig rabatt på gång. Jomenvisst "50kr när du handlar för 100kr" bara det att den gick ju ut i förrgår.... *surar på posten*

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10