• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Då var det åter dags för 3 nya månader av  barnklädes babbel

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida http://www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx
    Rabattkods tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48619236-2.html
    Rabattkods tråden LISTAN www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48635363.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 19:44
    Bild tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
  • star67

jag beställde den i stl 92 men jag tror 98 hade passat bättre den är ganska små i stl men funkar att hon ha den i år. jag tycker att den är mycket snyggare än den såg ut på tjejrna på reklamblad och biligt jag betalade 68 kr.
    www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx

• Garderobshylla

Dessa stickade röd/vitrandiga mockasinerna som kom ut alldeles nyligt, vart tog de vägen? Jag har kollat i så många Lindexbutiker och itne sett nån och nu finns de inte kvar på hemsidan längre!

Jag vill ha dom såå gärna!

• star67
    maruttan skrev 2009-12-03 15:31:01 följande:
    Någon som vet ifall den gröna bebisoverallen som var dagens "köp" på Lindex online igår finns i butik nu? Ska iväg på lördag och hoppas på att hitta en eftersom den hann ta slut igår
    om du inte hittar den de har en annan i blå utan luva för 149 kr den är också fin jag köpte den jag vill inte ha luva på.
  • Pigelinen
    Garderobshylla skrev 2009-12-04 17:49:25 följande:
    Dessa stickade röd/vitrandiga mockasinerna som kom ut alldeles nyligt, vart tog de vägen? Jag har kollat i så många Lindexbutiker och itne sett nån och nu finns de inte kvar på hemsidan längre!Jag vill ha dom såå gärna!
    kolla upp artikelnr och ring sen kundtjänst, så gjorde jag för att få tag i mina två klännignar som ajg lagt ut i bildtråden!
  • Garderobshylla
    Pigelinen skrev 2009-12-04 19:32:26 följande:
    kolla upp artikelnr och ring sen kundtjänst, så gjorde jag för att få tag i mina två klännignar som ajg lagt ut i bildtråden!
    Men dom finns inte kvar på hemsidan heller så jag har inget artikelnummer Och dom fanns ju bara där i typ en-två veckor man tycker ju att dom inte borde tagit slut redan:-S
  • iAnnaMaria
    maruttan skrev 2009-12-03 19:24:34 följande:
    Jo det vet jag men jag tänkte köpa den till ordinarie pris!
    Japp den finns. har sett den i 3 olika butiker
  • Pixxi
    rebmetpes skrev 2009-12-05 16:41:08 följande:
    Pixxi vad kostade skorna som du har lagt upp i bild tråden?
    De kostade 249:-
  • NovaAlexandra

jag brukar gilla lindex velour, men nu känns det helt billig. beställde den här www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx med byxor till, och den ser använd ut, och har färgränder på. undrar om fler har märkt det eller om jag fått ett dåligt exemplar?

• star67

någon kanske kan hjälpa mig?? jag har beställt lite varor från hm och jag betalade med kort men idag jag fick ett brev att gick inte att dra penger och att de ska avbeställa den imorgon om jag inte bytta betalnnings sätt.
    om jag betala om kan man se direkt om det gick eller inte?? alltså de dra penger direkt??

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10