• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Då var det åter dags för 3 nya månader av  barnklädes babbel

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida http://www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx
    Rabattkods tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48619236-2.html
    Rabattkods tråden LISTAN www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48635363.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 19:44
    Bild tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
  • AochJsMamma

Coca cola light skrev 2009-12-08 19:16:49 följande:

Åh, vilken underbar body. Finns i tre färger dessutom. www.lindex.com/se/Product/Product.aspx...
    super fin!!! Synd att A inte kan ha bodys i 86 från Lindex längre..hoppas den kommer som tröja på barn!

Fråga: Nån som beställt fotokalender från Fuji?? Står att det är fotopapper, kan man skriva på den då eller blir det jättedumt?? Måste man skriva med spritpenna då eller??
  • Mamma och Mor
    AochJsMamma skrev 2009-12-08 19:56:31 följande:
    super fin!!! Synd att A inte kan ha bodys i 86 från Lindex längre..hoppas den kommer som tröja på barn! Fråga: Nån som beställt fotokalender från Fuji?? Står att det är fotopapper, kan man skriva på den då eller blir det jättedumt?? Måste man skriva med spritpenna då eller??
    Har beställt fotokalender därifrån förra veckan så jag väntar på att få hem mina kalendrar vilken dag som helst :) Jag kan rapportera vilken typ av papper som den är tryckt på om du vill?
    ~Miriam 061213 och Samuel 091127~
  • Tjej 83

nån som vet vart man kan köpa en röd slipover, / väst till en tjej 98/104
    tack

• AochJsMamma
    Mamma och Mor skrev 2009-12-08 20:22:56 följande:
    Har beställt fotokalender därifrån förra veckan så jag väntar på att få hem mina kalendrar vilken dag som helst :) Jag kan rapportera vilken typ av papper som den är tryckt på om du vill?
    snällt! Hade iofs tänkt beställa innan tolvslaget så jag kan få den fraktfritt...nån annan som vet hur fotokalender pappret e från Fuji??
  • star67
    AochJsMamma skrev 2009-12-08 21:42:54 följande:
    snällt! Hade iofs tänkt beställa innan tolvslaget så jag kan få den fraktfritt...nån annan som vet hur fotokalender pappret e från Fuji??
    jag vet inte men någon har skrivit så en rabatt tråd kanske det hjälper.

"" slänger in ett gott ord för fujis kalendrar igen jag
    kostar alltid 99kr/st och blir super fina.
    helt i fotopapper så man får ha foto penna för att skriva på dem men det är ju inte så krångligt så ""
  • AochJsMamma
    star67 skrev 2009-12-08 22:12:33 följande:
    jag vet inte men någon har skrivit så en rabatt tråd kanske det hjälper. "" slänger in ett gott ord för fujis kalendrar igen jag kostar alltid 99kr/st och blir super fina.helt i fotopapper så man får ha foto penna för att skriva på dem men det är ju inte så krångligt så ""
    tack!!! Då vet jag...lite synd att de tar fotopapper även på kalendersidan, hade ju kunnat ha det på fotot bara..men men..nu vet jag! Beställde ändå, hoppas de inte tycker det är för meckigt Beställde till mormor, morfar o farmor samt till oss
  • Dallandra

Undrade varför det var så tyst i den andra tråden, märkte först idag att den var stängd

• AochJsMamma
    Dallandra skrev 2009-12-09 09:38:30 följande:
    Undrade varför det var så tyst i den andra tråden, märkte först idag att den var stängd
  • Anna i Skåne

Fick rabatt kupong med posten. 30% på dam,barn o underkläder.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10