• MammaLinda81

Mammaledig i Onsala?

Hej!

Jag heter Linda och bor i Onsala med min sambo och vår lille son Eric som är 4 månader.

Då vi är nyinflyttade till Onsala, så känner vi ännu inte så många här...

Så jag tycker att det skulle vara trevligt att lära känna andra mammalediga här omkring!

• Svar på tråden Mammaledig i Onsala?
  • Dama

Hej! vad trevlig.. Vart bor ni?
    Jag är hemma med min 3 veckors och min 2½ åring på dagarna.. även jag bor i Onsala :)

• Tuzzelina

Hej Linda en till Onsala bo här, våran dotter är snart 5 månader så det är inte så stor skillnad på våra barn.

• MammaLinda81

Hej igen!
    Vad trevligt, synd bara att det är en bit mellan Rydet och Skällared, men det funkar ju om man har bil.
    Har ni bott där länge?

• Tuzzelina
    MammaLinda81 skrev 2009-12-09 16:09:19 följande:
    Hej igen! Vad trevligt, synd bara att det är en bit mellan Rydet och Skällared, men det funkar ju om man har bil. Har ni bott där länge?
    Hejsan nej vi har bara bott här sedan i juni, men kommer från Kungsbacka sedan innan.
    Har du gått i någon mammagrupp här? Vi är ett gäng som träffas ibland och vi är ofta på öppnaförskolan på tisdagar.
    Hur länge har ni bott i Onsala?
  • MammaLinda81
    Tuzzelina skrev 2009-12-09 17:48:15 följande:
    Hejsan nej vi har bara bott här sedan i juni, men kommer från Kungsbacka sedan innan. Har du gått i någon mammagrupp här? Vi är ett gäng som träffas ibland och vi är ofta på öppnaförskolan på tisdagar.Hur länge har ni bott i Onsala?
    Vi flyttade hit i början av september, bodde i Göteborg innan.
    Har inte haft nån möjlighet att gå på nån mammagrupp än. Har inte heller varit på öppna förskolan än, men vill gärna dit snart...
  • Tuzzelina

Det är sista öppna förskolan på tisdag för iår men sedan någon gång i mitten på Januari kör det igång igen.

• MammaLinda81
    Tuzzelina skrev 2009-12-11 14:44:42 följande:
    Det är sista öppna förskolan på tisdag för iår men sedan någon gång i mitten på Januari kör det igång igen.
    Tack för infon! Bra att veta så jag inte dyker upp där när det är stängt! :)
Svar på tråden Mammaledig i Onsala?