LCHF
Hej!
Jag är total nybörjare på detta med lchf men känner att det är värt att prova. Har ca 20 kg att gå ner och behöver en bra start. Har ni några tips?! Finns det fler recept-trådar?
Hej!
Jag är total nybörjare på detta med lchf men känner att det är värt att prova. Har ca 20 kg att gå ner och behöver en bra start. Har ni några tips?! Finns det fler recept-trådar?
Säkert en dum fråga men är det ok att äta fläskkött, typ kotlett, fläskfile? Kan tänka mig att leva på stekt fläskfilé å tsatsiki ![]()
Ställer en dum fråga till... hur mycket ska man motionera? Jag hinner inte speciellt mycket och vädret är inte min grej att gå ut i ännu, har köpt mig ett hopprep, haha
hur är det med nacho chips?
Har fått höra att man med LCHF inte ska äta röda grönsaker... stämmer detta, hittar massa lchf-recept med tomat i...
Jag bombaderar tråden så här i min lilla uppstart.... Har en fråga när det gäller att äta ute... Vi ska snart ut och äta plankstek, då måste väl kött och sås vara ok men be om sallad istället för potatismoset?! Eller vad säger ni?