Git skrev 2010-03-04 10:25:57 följande:
Skulle intressera mig med... Har 2 ålar här hemma... Skulle gärna vilja veta vart man får tag på mandelolja? Använder barnolja nu, men det kunde tydligen skada tygisarna? Jag har letat överallt jag kan komma på på nätet efter Nature babies blöjbyxa, men kan inte hitta den, nån som vet? Eller rent av har några liggandes? Jag har ett lass olika Imse-inlägg i en kasse här hemma som jag inte gillar, är det lönt att lägga ut dem på blocket? Tycker inte jag hört nån som använder dem...
På häsokost och apotek finns det. Apotekets är billigare och jag undrar varför, om den kanske inte är kallpressad? Den är säkert inte ekologisk i alla fall

Jag har bara köpt från hälsokost för där står den framme. Kan beställas från t.ex.
www.vitavera.se och
www.bodystore.com
Jag sätter på pockets med kardborre som om de vore up-n-go, sen efterspänner jag kardborren så de sitter bra. Har man pockets med knappar kan man knäppa som de ska vara, men vissa blir för trånga att ta på så. På tjejen (hade fuzzy) kunde jag bara knäppa på ena sidan, men det funkade ju att ta på dem i stående då och sen knäppa andra sidan i stående. Men jag tycker kardborre är betydligt smidigare!