• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Sedek
    Midka skrev 2009-12-22 22:51:54 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-12-22 22:41:14 följande: Hm! Drömma går ju men drömma så det går, är en annan sak... Önskar dig lycka till att du ska hålla dig frisk!!! Annars brukar man bli sjuk när ledigheten faller in ifall man arbetar för hårt innan ledigheten... Känns det igen?? Jag har i alla fall bara läst om det.... (bhostullshit, bin there done that.....). *generad...*
    Jo det stämmer, kroppen slappnar och man blir mer mottaglig för virus. Det finns studier på det tror jag. Man kan förebygga med rätt mat och...sömn...

Det värsta man kan göra är att förvänta sig att man ska bli sjuk, då blir man det garanterat.

Hej nya tråden
  • Sedek
    Midka skrev 2009-12-22 22:53:07 följande:
    Go natt!!! Nu säger min man att vi ska lägga oss och snäll som jag är, gör jag som han säger.... Vi ses imorgon!!!!
    Godnatt
  • Midka
    Sedek skrev 2009-12-22 22:56:40 följande:
    Jo det stämmer, kroppen slappnar och man blir mer mottaglig för virus. Det finns studier på det tror jag. Man kan förebygga med rätt mat och...sömn... Det värsta man kan göra är att förvänta sig att man ska bli sjuk, då blir man det garanterat.Hej nya tråden
    Alltså är studierna att man arbetar för hårt och inte ser kroppens signaler i tid.....?
    Tankens kraft är starkare än många förstår!!
    Go natt igen!
  • Velour
    Midka skrev 2009-12-22 21:53:43 följande:
    Hej tåden och ni andra!!!!Familjer, familjer....Jag har inte några större problem med min sida eftersom vi bor långt ifrån varandra och vi har inte så mkt att bråka om helt enkelt. Jag har förstått att jag är väldigt lyckligt lottad iom att jag träffade min man... Han är fin men helsike vliken familj han har.... I år ska vi fira med han mamma och det kommer bli halv kalabalik men vad gör man? Hon vet precis vad hon ska säga för att han ska få skuld och ångest så det kommer bli en livad Jul...... Det är inte hela världen för det rör sig om ett dygn så det ordnar sig men jag känner för alla familjer (särskilt barnen) som inte har det så trevligt på Jul.
    Låter som min ex-svärmor! Och hon lyckades också. Hon förstörde båda min ex-mans äktenskap (jag var hans äktenskap nummer två).

Det sköna är att jag och min ex-mans ex-fru har kontakt idag

Jag skänker också en tanke på alla barn som inte får en jul de förtjänar.
  • Polly S

hoppar bara in och säger gonatt innan organen ska få vila!
    sov gott!

• Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-22 22:37:09 följande:
    Nej, eftersom jag har en deadline imorgon som innebär förlorade pengar för företaget om jag inte blir klar samt en massa annat som måste vara klart innan jag går på semester så kände jag mig tvingad att jobba. Så det blev åtta timmar ändå till slut eftersom jag har jobbat nu ikväll också...Tur att man kan koppla upp sig hemifrån dock!
    Ojdå! Hoppas att det går bra imorgon i och med den lägre energinivå du har just nu (vad konstigt det lät). Men sen är det ju över och du kan ta igen dig

PS. Du är en underbar tjej, vet du det?
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-23 00:33:18 följande:
    hoppar bara in och säger gonatt innan organen ska få vila!sov gott!
    Hej och godnatt
  • Jagbyttenick
    Ojdå! Hoppas att det går bra imorgon i och med den lägre energinivå du har just nu (vad konstigt det lät). Men sen är det ju över och du kan ta igen dig PS. Du är en underbar tjej, vet du det?
    Jag sitter på kontoret nu och har åtminstone ingen feber idag. Hoppas bara jag blir klar med allt innan det är dags för julfirandet hos mamma!
    Tack detsamma till dig

Hoppas ni alla har det bra så här dan före dan Trådkram!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-23 10:36:13 följande:
    Jag sitter på kontoret nu och har åtminstone ingen feber idag. Hoppas bara jag blir klar med allt innan det är dags för julfirandet hos mamma!Tack detsamma till dig Hoppas ni alla har det bra så här dan före dan Trådkram!
    Skönt att läsa att du är feberfri. Hur länge var det tänkt att du skulle jobba idag?

Jag är så trött idag,men ska ut och fixa de sista julklapparna snart. Sen är det juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul! Med en massa god julmat!!!!

Så, nu ska jag hoppa in i duschen och sen bär det iväg mot stan.

Trådkramar till dig och alla andra trådvänner
Svar på tråden Tråddödare forts....