• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-21 23:19:19 följande:
    lärarna har grötfrukost innan avslutningen imorrn, vilket innebär att jag åker hemifrån 5.50.burr.och gäsp.
    OOOh! Vad tidigt. Det suger verkligen att vakna så tidigt och gå ut i kylan. Jag brukar inte vakna även om kroppen är uppe och gör iordning sig ,och sen att gå ut i kylan när man egentligen är varm och mör av trötthet *ryyyys*

Men sen blir det LOV för dig!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-21 22:51:31 följande:
    Skulle mest önska er en god kväll, för denna sjukling ska bädda ner sig nu. Trådkram?
    Men gumman! Sjuk? Krya på dig

Trådkramar på dig också.
  • Velour

Den här Idol-deltagaren är så härlig Och juryns reaktion, ahahh

• Ord blind

Släkten är värst!! Framförallt den egna, inte den ingifta!

• Jagbyttenick

Ord blind skrev 2009-12-22 15:06:25 följande:

Släkten är värst!! Framförallt den egna, inte den ingifta!
    Jo det brukar vara den egna släkten som vet vilka knappar de ska trycka på. Nåt du råkat ut för idag?
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-21 23:26:41 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-12-21 22:51:31 följande: Men gumman! Sjuk? Krya på dig Trådkramar på dig också.
    Tack vännen, har suttit hemma och mått skit men ändå varit tvungen att jobba 6 timmar
  • Ord blind
    Jagbyttenick skrev 2009-12-22 18:10:50 följande:
    Jo det brukar vara den egna släkten som vet vilka knappar de ska trycka på. Nåt du råkat ut för idag?
    Nej, ett gammalt bråk med ett syskon som blossat upp...

Hur är det med dig?
  • Jagbyttenick
    Ord blind skrev 2009-12-22 18:15:14 följande:
    Nej, ett gammalt bråk med ett syskon som blossat upp... Hur är det med dig?
    Inte lika febrig som inatt och imorse, men knappast frisk :-s
    Jag försöker undvika det klassiska julbråket med min pappa för tillfället. Han ville först inte att vi skulle titta förbi på julafton trots att min svägerska som vi ska sova över hos bor bara ett par mil bort.
    Sedan ringde han igår och frågade när vi kommer och meddelade att han ordnat med julmat.
    Och jag sade tydligt ifrån första gången vi pratade att OM vi skulle titta förbi så ville vi INTE ha mat eftersom vi ska äta på det andra stället. För några år sedan, sist vi firade ihop, så blev jag utskälld efteråt för att vi inte kunde stanna så länge och det hade sårat hans fästmös känslor. Trots att jag den gången sade minst fyra gånger innan att vi var tvungna att åka en viss tid.... Nu kommer hon garanterat ha lagat mat för ett helt kompani och så kommer de bli besvikna när vi inte vill ha något, känns ju mindre kul :-/
    Underbara familj...
  • Ord blind
    Jagbyttenick skrev 2009-12-22 18:21:57 följande:
    Inte lika febrig som inatt och imorse, men knappast frisk :-sJag försöker undvika det klassiska julbråket med min pappa för tillfället. Han ville först inte att vi skulle titta förbi på julafton trots att min svägerska som vi ska sova över hos bor bara ett par mil bort.Sedan ringde han igår och frågade när vi kommer och meddelade att han ordnat med julmat. Och jag sade tydligt ifrån första gången vi pratade att OM vi skulle titta förbi så ville vi INTE ha mat eftersom vi ska äta på det andra stället. För några år sedan, sist vi firade ihop, så blev jag utskälld efteråt för att vi inte kunde stanna så länge och det hade sårat hans fästmös känslor. Trots att jag den gången sade minst fyra gånger innan att vi var tvungna att åka en viss tid.... Nu kommer hon garanterat ha lagat mat för ett helt kompani och så kommer de bli besvikna när vi inte vill ha något, känns ju mindre kul :-/ Underbara familj...
    Tröttsamt när folk inte lyssnar.... Min mamma kan inte förstå att min bebis har rutiner som jag inte vill ändra på bara för att det är julafton, hon ifrågasatte varför bebis inte kunde sova borta trots att jag sagt att hon blir så gnällig då och det blir ett helvete för oss....

Som sagt somliga har selektiv hörsel.... Hoppas det löser sig för er!
Svar på tråden Tråddödare forts....