• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-12-22 19:33:16 följande:
    Meh....jag sa ju faktiskt farväl T R Å D E N.....
    Jo, jag tänkte att du hade tänkt hoppa av tråden och gänget och sen bara delta i andra trådar lite allmänt.
  • Velour

Ord blind skrev 2009-12-22 19:38:39 följande:

Jag känner knappt människan men tydligen mår han inte bra i mitt och min mans sällskap, jag vill inte ha folk hemma på besök som inte vill vara i våran närhet, det blir fel.
    Jag förstår. Men hoppas att allt lägger sig och reder ut sig.
  • Ord blind
    Velour skrev 2009-12-22 20:40:22 följande:
    Ord blind skrev 2009-12-22 19:38:39 följande:
    Jag förstår. Men hoppas att allt lägger sig och reder ut sig.
    Tack! :)
  • Midka

Hej tåden och ni andra!!!!
    Familjer, familjer....
    Jag har inte några större problem med min sida eftersom vi bor långt ifrån varandra och vi har inte så mkt att bråka om helt enkelt. Jag har förstått att jag är väldigt lyckligt lottad iom att jag träffade min man... Han är fin men helsike vliken familj han har.... I år ska vi fira med han mamma och det kommer bli halv kalabalik men vad gör man? Hon vet precis vad hon ska säga för att han ska få skuld och ångest så det kommer bli en livad Jul...... Det är inte hela världen för det rör sig om ett dygn så det ordnar sig men jag känner för alla familjer (särskilt barnen) som inte har det så trevligt på Jul.

• Midka

J h A: Stackare! Inte så kul att vara sjuk i dessa tider. Minns en Jul då jag var max 6 år och var tvungen att äta soppa med frikadeller i och inte fick äta Julskinka. Har fortfarande spår i själen efter det.......

Jag sov prima igår till idag så jag är nu uppe i Isso nivå på aktivitet! Knäck, kola, 1.5 kg köttbullar, två maskiner tvätt, vardagsrummet städat, lite Mario. Inte illa, inte illa.... Ska det hålla på så här kanske jag kan aspirera på Isso-dipom!!!!!

Dock har Julgransfoten fått ben och vandrat iväg till saligheten (eller något). Vi hittar den inte!!

• Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-22 18:37:12 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-12-22 18:11:20 följande: Usch! Menar du att du inte fick ta sjukledigt?
    Nej, eftersom jag har en deadline imorgon som innebär förlorade pengar för företaget om jag inte blir klar samt en massa annat som måste vara klart innan jag går på semester så kände jag mig tvingad att jobba. Så det blev åtta timmar ändå till slut eftersom jag har jobbat nu ikväll också...
    Tur att man kan koppla upp sig hemifrån dock!
  • Jagbyttenick
    Ord blind skrev 2009-12-22 18:27:35 följande:
    Tröttsamt när folk inte lyssnar.... Min mamma kan inte förstå att min bebis har rutiner som jag inte vill ändra på bara för att det är julafton, hon ifrågasatte varför bebis inte kunde sova borta trots att jag sagt att hon blir så gnällig då och det blir ett helvete för oss.... Som sagt somliga har selektiv hörsel.... Hoppas det löser sig för er!
    Ja suck alltså. Hoppas det reder ut sig för er också, jobbigt när man inte kan vara sams
  • Jagbyttenick
    Midka skrev 2009-12-22 22:00:02 följande:
    J h A: Stackare! Inte så kul att vara sjuk i dessa tider. Minns en Jul då jag var max 6 år och var tvungen att äta soppa med frikadeller i och inte fick äta Julskinka. Har fortfarande spår i själen efter det....... Jag sov prima igår till idag så jag är nu uppe i Isso nivå på aktivitet! Knäck, kola, 1.5 kg köttbullar, två maskiner tvätt, vardagsrummet städat, lite Mario. Inte illa, inte illa.... Ska det hålla på så här kanske jag kan aspirera på Isso-dipom!!!!! Dock har Julgransfoten fått ben och vandrat iväg till saligheten (eller något). Vi hittar den inte!!
    Ja, det är så jäkla typsikt för mig, har varit sjuk hur många jular som helst. För precis tio år sedan fick jag influensan och hade 40 graders feber och låg och yrade hela julafton. Så ska det dock inte bli i år! Imorgon ska jag vara kry nog att fira med familjen här i stan, så det så!
  • Midka
    Jagbyttenick skrev 2009-12-22 22:41:14 följande:
    Ja, det är så jäkla typsikt för mig, har varit sjuk hur många jular som helst. För precis tio år sedan fick jag influensan och hade 40 graders feber och låg och yrade hela julafton. Så ska det dock inte bli i år! Imorgon ska jag vara kry nog att fira med familjen här i stan, så det så!
    Hm! Drömma går ju men drömma så det går, är en annan sak...
    Önskar dig lycka till att du ska hålla dig frisk!!!

Annars brukar man bli sjuk när ledigheten faller in ifall man arbetar för hårt innan ledigheten... Känns det igen??
    Jag har i alla fall bara läst om det.... (bhostullshit, bin there done that.....).
    *generad...*
  • Midka

Go natt!!! Nu säger min man att vi ska lägga oss och snäll som jag är, gör jag som han säger....
    Vi ses imorgon!!!!

Svar på tråden Tråddödare forts....