• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour

Alltså! Det kan bara inte vara sant!!!

Hur kunde jag missa nummer hundra? Tråden har ju varit inaktiv rätt länge och så när jag ser att nummer hundra är tillgänglig så missar jag den PRECIS!

• Ord blind
    Velour skrev 2009-12-23 12:21:05 följande:
    Jag måste ta nummer100!
    Du missade.... :P
  • Ord blind
    Velour skrev 2009-12-23 12:22:19 följande:
    Alltså! Det kan bara inte vara sant!!!Hur kunde jag missa nummer hundra? Tråden har ju varit inaktiv rätt länge och så när jag ser att nummer hundra är tillgänglig så missar jag den PRECIS!
    *ASG*
  • Velour

Ord blind skrev 2009-12-23 12:20:58 följande:

Trådkram!! :)
    Grattis då!!
  • Ord blind
    Velour skrev 2009-12-23 12:23:00 följande:
    Ord blind skrev 2009-12-23 12:20:58 följande:
    Grattis då!!
    Tack! :)
    Men jag hade hellre tagit nummer 99, vi kanske kan byta?
  • Velour

Ord blind skrev 2009-12-23 12:28:40 följande:

Tack! :)Men jag hade hellre tagit nummer 99, vi kanske kan byta?
    Let's
  • Velour

Dagens horoskop!

*Väduren - Du tar hand om människor som tappar humöret och/eller självförtroendet. Den optimism du utstrålar är inspirerande för många.

*Oxen - Du har inget behov av att hålla på varje liten tradition. Tvärtom, du vill tänka i nya banor och bryta de mönster som inte känns viktiga.

*Tvillingarna - Dina ärenden tar mer tid än du tror. Men du tar förseningar med jämnmod, och kanske kan du också helt enkelt strunta i en del av de saker du tänkt göra.

*Kräftan - Du är väldigt hjälpsam, och dina insatser uppskattas nog mer än du tror. Tur i kärlek har du också, så det kan bli en väldigt bra dag.

*Lejonet - Du tar initiativ istället för att vänta på att andra ska göra något. Om folk har negativa synpunkter så låtsas du lyssna men gör ändå som du själv vill.

*Jungfrun - Du står för dina åsikter även när du blir ifrågasatt. Men du kan ändå se dig själv med en viss distans, och du blir inte fanatisk.

*Vågen - Du sätter igång flera ganska stora projekt, trots att du vet att du borde ta det lugnt. Det blir en sen kväll innan allt är klart, särskilt som du inte får den hjälp du hoppats på.

*Skorpionen - Det blir en upptagen, händelserik och på många sätt överraskande dag. Flera personer hör av sig i olika ärenden, och du måste fatta ett viktigt beslut.

*Skytten - Allt ordnar sig, och du börjar slappna av. Enda problemet är att du har gjort av med mer pengar än det var tänkt från början.

*Stenbocken - Du vill så mycket så du slår nästan knut på dig själv. Ha inte dåligt samvete för att du inte gör allt perfekt - ingen väntar det sig det i alla fall!

*Vattumannen - Du är på bra humör, om än en aning otålig. En släkting överraskar dig positivt.

*Fiskarna - Du lägger märker till stämningar och skiftningar i omgivningen. Därför genomskådar du snabbt människor som försöker dölja sina verkliga känslor.

• Isnogood

fick sluta tidigare på jobbet i dag

såååååååååååååååååååååååååååååååå skönt :-d

Svar på tråden Tråddödare forts....