• Midka

Tråddödare forts....

Jag skulle citera och lägga en tummeupp men det vill inte FL... har du problem du med?

• Midka
    Polly S skrev 2010-02-14 22:19:03 följande:
    ah, de där små kvadratiska? (lack?)vad är det för soffa du vill ha, hittat ngn?
    Japp! Vita. De har blivit sköna fotpallar nu..... {#lang_emotions_laughing}

Vi har spanat in Ektorpsoffan. Ska vara få ihop pengar och komma överens om färg....
  • Midka

Sedek: Jajjamen! Nu sitter vi spänt och väntar på att Velan ska komma tillbaka och säga att allt är bra....

Din helg?

• Midka

Fiona: Undrar om FL ägnar sig åt segregering... eller allmän selektering...

• Midka
    Polly S skrev 2010-02-14 22:24:53 följande:
    fotpallar är inte det sämsta!jag gissar att ni inte ska ha vit..? (verkar smått omöjligt om man faktiskt lever i hemmet! )
    Hahahah nej! Vitt och svart går bort. Vi är inne på melerat... Det brukar vara vänligt mot fläckar... Då syns de inte så mycket  {#lang_emotions_laughing}
  • Midka
    Midka skrev 2010-02-14 22:26:55 följande:
    Hahahah nej! Vitt och svart går bort. Vi är inne på melerat... Det brukar vara vänligt mot fläckar... Då syns de inte så mycket 
    Och förresten tycker jag egentligen att det är lite för tråkigt att vara så praktisk... {#lang_emotions_throwup}
    Jag gillar en klarblå färg de har. Den är stark som fn men vad snyggt det skulle bli här hemma.... Då kommer lilla prettogubben in från högra axeln och påpekar att: Tänk vad trött du kommer bli på den.... oj, oj inte bra....

Jag: Men va faan! Jag kan köpa ny klädsel om jag tröttnar....

Gubben: Ha! Det gör du aldrig... den kommer bara att sticka dig i ögonen....

Jag: Men! Gråmelerad är så himla trååååkigt och präktigt! Jag vill vara lite wild and crayzy....

Gubben: Det kommer du få ångra! Sanna mina ord...

Osv osv.....
  • Midka
    Polly S skrev 2010-02-14 22:26:29 följande:
    har också haft en toppenhelg! jodå, men nu är det nya friska tag! (glaset är halvfullt!)
    Min vecka blir toppen. Jag jobbar tre dagar och sen är jag ledig över helgen! {#lang_emotions_laughing}
  • Midka

Det här är ju helt snurrigt.... Jag kan omöjligt komma till jobbet imorgon och säga att jag var tvungen att vara vaken hur sent som helst pga att en på nätet inte mådde så bra....

*går undan och kollar tempen*

• Midka

Fiona: jag och lilleman ska åka till Sthlm och hälsa på min mamma och pappa... Mys, mys, mys!!!!!!!!

Svar på tråden Tråddödare forts....