• Midka

Tråddödare forts....

Ska natta lillen.
    BRB

• Midka
    Roses skrev 2010-02-14 19:19:30 följande:
    Vill inte skriva nåt så att det låter som om jag kommer med ursäkter men jag känner mig mycket tryggare med persiskan och speciellt när jag nere så står det helt still där uppe. Ska jag då sitta och anstränga mig för att få fram det jag vill säga så blir jag bara frustrerad.
    Jag märkte det i torsdags.....

Puss!
  • Midka
    Velour skrev 2010-02-14 19:50:55 följande:
    Alltså att ni, när ni diskuterar varför tjejer inte kan vara vän med dig, inte ska snöa in er på att tjejer kanske är avundsjuka/svartsjuka på dig - OM ni nu kommer in på det. Förstår du vad jag menar? Många gånger brukar diskussionen ta slut där, när nån hävdar att andras ovilja beror på avundsjuka/svartsjuka.Så du kan inte föra en vanlig diskussion med dina killkompisar om detta? Ja, det var ju himla kul! Not!
    Ooooohhhh  {#lang_emotions_ghost}
    Djuupt!
    Men du kan ha rätt. Om man hittar en enkel lösning (ex avundsjuka) och inte tittar lite längre kommer man kanske aldrig till grunden i problemet och ger sig själv ingen chans att ändra sig (eller hitta bättre kamrater....).
  • Midka
    Velour skrev 2010-02-14 19:53:16 följande:
    Ingenting faktiskt. Sovit, ätit och surfat på nätet. Men nyss duschade jag lillen! Det var nåt
    Och blev duschad själv på köpet   ? 
    Vår lille har precis lagt sig efter ett långt bad, han är lite orolig eftersom han ska till dagis i morgon men det kommer gå bra!

I övrigt har jag målat om ett bord (första strykningen), plockat lite och vikt tvätten.
  • Midka

Har varit vaken sent i flera kvällar i rad så i kväll är jag toktrött!
    Känns ganska bra att veta att sängen är tio meter bort och att jag kan gå dit när jag vill...

• Midka

Ååååhhh! Dirty Dancing på tv4 film... {#lang_emotions_cry}  Uääääää!!!

Den är så fiin!

Shit jag börjar bli gammal.... den är ju inte från igår precis... {#lang_emotions_laughing}

• Midka
    Velour skrev 2010-02-14 20:01:41 följande:
    Min lille är heller inte så pigg på att gå till dagis, men (oftast) när han väl är där leker han och har kul. Många gånger har han till och med surat för att det var dags att gå hem. Egentligen har jag längtat till att han skulle sura för hemgång eftersom han rätt länge var antidagis Brukar din son också sura på dig ibland för att han måste hem?Så du är lite händig också? Nice! Vuxenpoäng till dig!
    Nej, han surar inte för att få gå hem... Jag tror att dagis tar för mycket energi från honom så att han inte riktigt orkar med sig själv... Han ahr det kul och bra när han är där men, som sagt han verkar bli för trött. Han får svårt att komma till ro och somna och sen ska han upp tidigt, blir mer trött, somnar ännu senare... osv. Det blir en ond spiral av det hela.

Jag vet inte! *suck* På onsdag ska vi få lite mer kunskap, hoppas jag, från pyskologerna.

Jag tror jag har för många vuxenpoäng.... kompenserar med ett glas vin då och då..
  • Midka
    Polly S skrev 2010-02-14 20:02:42 följande:
    hej trådvänner!tack för 'presenter' och glad Alla -ans Dag på er!(firar ni sånt?)
    Nej. Om jag orkade skulle jag "fira" genom att fixa lite mer fint hemma, duka lite extra och kanske köpa lite tulpaner eftersom jag inte kostar på mig det så ofta men annars är det inget jag firar direkt... Du då?
  • Midka
    Velour skrev 2010-02-14 20:02:58 följande:
    Jaså?? Varför har du inte loggat in och tjötat med oss då'rå?? Eller är sent för dig vid den tidpunkten när du loggar ut?
    Det var just det.....
    Vi har lite olika referenspunkter vad gäller sent....

För ett år sen var jag tvungen att lägga mig vid åttatiden eftersom jag var så trött. Nu kan jag klara att vara vaken frma till 12-1 på natten utan att livet skiter sig i kubik! Så... sent för mig är just den tiden och jag ägnar den till er eftersom jag gillar er!

Sent för dig är.... 3-4 gissar jag!
  • Midka

Så blev jag lite ensam här tror jag....

Ho  hoooo??

Svar på tråden Tråddödare forts....