Roses skrev 2010-02-14 14:29:28 följande:
ÄR DU SERIÖS I DITT INLÄGG? För sen kommer min nästa fråga:VISST VAR DU FEMALE?! .........Öh, tappade nästan talförmågan när jag läste ditt inlägg. För mig är otrohet om jag skulle ha sex med någon, om jag skulle suga av någon, om min skulle ha sex med någon....Allt annat innan dessa gränser betyder inget känslomässigt för mig. Jag älskar själva sex-grejen så otroligt mycket och delar så otroligt mycket av mina känslor just under själva sexet att för mig är det en helig grej som bara jag och maken har tillåtelse att göra men:Flörta, dansa tryckare, ge andra komplimanger om hur snygga/sexiga m.m dom ser ut gör mig ingenting alls.
Ja.... det var jag...
Jag ser det som att det jag inte vet.... det lider jag inte av.
Sen kan man alltid undra om inte allt till sist kommer fram.... Klarar han att tiga eller kommer han att få så dåligt samvete att han inte kommer hålla tyst... Är han beredd att ta chansen att inte upptäckas osv ,osv... Om han skulle råka göra ett snedsteg mår jag garanterat bättre av att inget veta. Är han notorisk tror jag att jag skulle upptäcka det till sist och då skulle jag inte gilla det.
Det jag säger förutsätter att jag
aldrig får veta något och hur stor är sannorlikheten till det? Jag skulle aldrig accepterar att han ljugit om/när jag får veta... Dubbelmoral?? Ja, kanske men allt beror på i slutändan...