• Midka

Tråddödare forts....

Jag vet inte hur man skickar iväg så fina hälsnigar och gåvor på mailen.... Var hittar man de applikationerna???

Kram!!

• Midka
    Roses skrev 2010-02-14 14:29:28 följande:
    ÄR DU SERIÖS I DITT INLÄGG? För sen kommer min nästa fråga:VISST VAR DU FEMALE?!  .........Öh, tappade nästan talförmågan när jag läste ditt inlägg. För mig är otrohet om jag skulle ha sex med någon, om jag skulle suga av någon, om min skulle ha sex med någon....Allt annat innan dessa gränser betyder inget känslomässigt för mig. Jag älskar själva sex-grejen så otroligt mycket och delar så otroligt mycket av mina känslor just under själva sexet att för mig är det en helig grej som bara jag och maken har tillåtelse att göra men:Flörta, dansa tryckare, ge andra komplimanger om hur snygga/sexiga m.m dom ser ut gör mig ingenting alls.
    Ja.... det var jag...{#lang_emotions_embarassed}

Jag ser det som att det jag inte vet.... det lider jag inte av.
    Sen kan man alltid undra om inte allt till sist kommer fram.... Klarar han att tiga eller kommer han att få så dåligt samvete att han inte kommer hålla tyst... Är han beredd att ta chansen att inte upptäckas osv ,osv... Om han skulle råka göra ett snedsteg mår jag garanterat bättre av att inget veta. Är han notorisk tror jag att jag skulle upptäcka det till sist och då skulle jag inte gilla det.

Det jag säger förutsätter att jag aldrig får veta något och hur stor är sannorlikheten till det? Jag skulle aldrig accepterar att han ljugit om/när jag får veta... Dubbelmoral?? Ja, kanske men allt beror på i slutändan...
  • Midka
    Velour skrev 2010-02-14 15:26:33 följande:
    Att du inte skulle bry dig så länge du inte får veta det, bottnar det inte i att det ändå inte går att hindra någon från att vara otrogen?Jag kommer ihåg min ex-man som "hotade" med att vara otrogen om jag inte ställde upp sexuellt på vissa saker. Då sa jag att "då får du vara otrogen om du vill. Jag tänker inte ge efter och gå med på saker som jag inte mår bra av för att behålla dig. Sen kan jag heller inte hindra dig om du vill vara otrogen. Älskar du mig, är du inte otrogen helt enkelt, men om blir otrogen mot mig nån dag, var åtminstone en man och berätta för mig så jag kan gå vidare med mitt liv".
    Jo... lite bottnar det i det. Vi hamnar i bland i situationer vi inte riktigt rår över och om det skulle hända vill jag inte veta eftersom det blir jag som blir "bärare" av problemet och inte han som varit otrogen. Där tror jag att vi skiljer oss åt, du och jag. Jag vill inte veta! När han talar om dumpar han skiten två gånger i mitt knä. Första gången genom att göra det och andra genom att berätta det.

Vill han skiljas så ska han berätta. Jag tror det är svårt att komma över om det skulle hända.

Jag pratar om en fullbordad penentrenrande sexualakt. Rose frågade om var gränsen går och vad som kan uppfattas som otrogen och där drar jag gränsen vid att min man ska kunna komma in i rummet/samtalet när som helst utan att jag ska känna att jag behöver dölja något. Har jag något att dölja är jag på väg att vara otrogen.... Så är mitt sätt att se.
  • Midka

God afton!
    Nu har jag skickat "gåvor" till var och en. Eftersom jag är ny på detta har några fått utan kommentarer då jag klickat på enter av misstag....

Har ni inte fått har jag gort fel.. {#lang_emotions_embarassed}

Jag gillar denna typ av dag på ett sätt men på ett sätt är det en jäkla balansgång att inte missa någon eller att säga fel till någon...

• Midka
    Roses skrev 2010-02-14 18:54:54 följande:
    Okej, tredje tjejen idag som har någorlunda liknande tankar. *surar vidare* Kram.
    Det är för att du har för få svennetjejjerkompisar...
  • Midka
    Roses skrev 2010-02-14 18:58:23 följande:
    Håller med dig tills det kommer till sexet. Där får min hjärna error...;)
    Ja, jag förstår det men det du inte vet....

Om du får veta..... då jävlar! {#lang_emotions_demon}
  • Midka
    Roses skrev 2010-02-14 19:01:38 följande:
    Det är en diskussion och då kan man inte säga saker och ting så att alla instämmer. Man får helt enkelt respektera varandras åsikter. Det är ju det som är skillnaden mellan att vara vuxen och barn. " Min godis är goooooodare än din. Min tröja är fiiiiiiinare än din " EL" Min godis är gott i min mun och din godis är gott i din mun men jag vill inte smaka på din " Förstår du?
    Jag  vet... visst är det fåningt!
  • Midka
    Roses skrev 2010-02-14 19:03:52 följande:
    Meeeeeeeen va the hell? Min seveneska inte bra när det kommer till känslor och svär-ord. :pÄrligt talat kan/vill jag inte anstränga mig leta efter den rätta ordet i svenska-lexikonet uppe i tomburken när jag mår piss och jag har mycket lättare att då ta persiskan till hand. Vad ska jag göra? *morrar*
    Tja.. då får du leva med att du har konservativa kompisar och sura vidare..

Morra på du!
  • Midka
    Roses skrev 2010-02-14 19:13:38 följande:
    Rättelse: Jag har inga nära svenska kompisar.  * Springer och gömmer mig *
    Se... du har inte ens provat och sen gnäller du på att du inte vill/orkar snacka svennesilet.....

• Midka
    Roses skrev 2010-02-14 19:05:57 följande:
    Som jag sa för nån kväll sen:Respektera och acceptera är två helt olika ord. :)Jag respekterar din åsikt och tackar för att du berättade/delade med dig men acceptera......nja.
    Absolut!
    Du behöver inte acceptera det!!
Svar på tråden Tråddödare forts....