• Midka

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-02-12 22:10:34 följande:
    Skjuta.. Man har varsit läger sen ska man ta över de andras, man kan vara en massa konstiga figurer.. idag var jag en snögubbe.
  • Midka
    Velour skrev 2010-02-13 11:30:52 följande:
    PS. Midka, ser att du är inloggad. Håller du på att läsa ikapp och ta igen allt "spännande" du missade inatt? Kram på dig!
    Hur kunde du gissa.....

Nu har jag tänkt till lite....

Tråddödarträff:

Plats:
    1, Hyra en stuga en helg på östkusten
    2, Hyra en stuga en helg på västkusten
    3, Hemma hos mig
    4, Finlandsbåt

Tid:
    v 19 någon gång 13-16 maj (kristiflygare)
    v 23 11-13 juni

Vad sägs??
  • Midka

Isso!
    Kämpa på.
    Kom ihåg att man bara kan dra in ett andetag i taget, och inte 3-4 samtidigt...
    (Stressa inte ihäl dig!)

• Midka
    Polly S skrev 2010-02-13 12:14:15 följande:
    hej Midka!allt bra? snöar det hos er med?
    Nej. Vi ahr strålande sol och ca 7 minus. Insera att jag måste ta mig ut och ta vara lite på det fina vädret.... Attans. Ibland är det såååå skönt att bara sitta inne.

Ses i kväll ev!!!
  • Midka
    Roses skrev 2010-02-14 12:55:27 följande:
    Jag har en fråga till er alla om ni vill vara snälla och svara:Vad betyder ordet ( Otrogen ) för dig? Vad ska din partner ha gjort för att h*n ska klassas som otrogen?Ska bli väldigt intressant och läsa. Hoppas ni svarar. Hade en diskussion med en kompis för en stund sen och jag verkar vara den enda på jorden eller i alla fall av dom jag känner som har en otrolig vriden syn på ordet otrogen. Aja, få se vad ni svarar. Hoppas annars ni har haft det bra.
    Jag tycker man kan flörta och hångla nästan hur mycket som helst men inte med känslor. Börjar man bli allvarlig och ha hemligheter räcker det med att flörta för att jag skulle se det mer allvarligt.

Jag har ingen gräns som säger: otrohet - inte otrohet, gör du A = ok, gör du B = inte ok.

Det handlar om förhållnigssätt och trygghet. Är jag trygg som människa kan han hålla på nästan som han vill.

Jag har en absolut gräns (nu när jag tänker efter). Om jag skulle få en könssjukdom, då är han veck. Knullar han med andra och jag inget vet... so what? Kommer han hem med könsksjukdommar... No, no då blir det synd om honom. Samma sak om alla vet men inte jag... Då skulle jag aldrig förlåta honom. Bli till allmänt, sarkastiskt samtalsämne är inget jag skulle finna roande.
  • Midka

Rose: Jag tycker mer det låter som att du reflekterar än att du gnäller. Fundera på saker är viktigt och att se från olika perspektiv. Om du bara dissat henne skulle jag kanske se det som gnäll men inte som du resonerar.

(ville bara säga det.... det är så lätt att tro att allt är gnäll men det är det inte! )

• Midka

Glad alla hjälrans dag på er!!!

{#lang_emotions_heart}                                     {#lang_emotions_heart}

• Midka

Jag ska fixa fika till familjen... ses sen!!

Svar på tråden Tråddödare forts....