Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

nope, nu ska jag ut med Valpen -i snöyran!
    ha det bra trådvänner!

Roses, ska tänka på er & hålla tummarna imorrn, än en gång: lycka till!

gonatt!

• Polly S
    Velour skrev 2010-01-28 15:57:02 följande:
    Jag visste att jag förr eller senare skulle bli bannad även om jag verkligen inte hade kränkt någon, iaf inte den här gången. Det finns att läsa vad jag skrev till tjejen. Hade det varit kränkning så hade hon inte instämt och spelat med liksom.. Och hoppas du kryar på dig så snart.
    har du varit avstängd??
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-28 15:59:25 följande:
    Ja, jag blev avstängd i förrgår natt egentligen och fick börja skriva igen runt halv nio imorse
    nu får du inboxa vad du gjort!

tyckte det var konstigt att du inte var här, trodde det var nya kursen!
  • Polly S

nu är det dags att handla ny TV-bänk samt bokhylla!
    ses ikväll!

• Polly S
    Velour skrev 2010-01-28 19:34:20 följande:
    Min för en kväll...jag måste tänka ut nåt minnesvärt då..det kan inkludera kamera, nån handboja, olja...........och......hmmm.............Scratchy också
    mmm, det där var min tolkning som var snuskig.
  • Polly S
    Scratchy skrev 2010-01-28 20:22:14 följande:
    Har du varit i särskrivnings tråden?
    ouch!
  • Polly S
    Jagbyttenick skrev 2010-01-28 20:21:37 följande:
    Good hunting! Själv var jag i stan med förkylda familjen och köpte dammsugarpåsar, present till svägerskan och en massa skoj på H&M  innan vi åkte och handlade mat En ormskinnsmönstrad partyhandväska gick t.ex. på 39 spänn, rea på rean Men dy vad trött jag var efteråt Nu ska jag bara dega hela kvällen och så får vi se om jag orkar jobba imorgon.
    hittade inget!

reafynd är roligt! man får ju liksom köpa halvonödiga saker då...
  • Polly S
    Midka skrev 2010-01-28 20:27:52 följande:
    Velour: Du är ofta i mina tankar så jag gissade nog att jag var lite snakad! Faktum är att de flesta av er har flyttat in hos mig. Händer då och då att jag tänker : "Ah! det hade Fiona tyckt varit kul" eller "he he det skulle Velour se" eller "precis som jha" osv... Helt otroligt! Vi har ju inte ens setts...

(förstår vad du menar!)
Svar på tråden Tråddödare forts....