Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

Jagbyttenick skrev 2010-01-27 19:01:04 följande:
    *Vinkar lite och drar igen*
    nämen! heddå då...
  • Polly S
    Scratchy skrev 2010-01-27 19:11:54 följande:
    Jaha... vad intressant... okej, jag håller med delvis...
    fast med kalkonfilé?
  • Polly S
    Mandi74 skrev 2010-01-27 19:16:17 följande:
    Han vill nog ha "höna"
    haha, rolig vändning!
  • Polly S
    Mandi74 skrev 2010-01-27 19:24:40 följande:
    Det är jag som inte kan tänka på annat.. men nej, jag är inte bitter.
    sextorka?
  • Polly S
    Mandi74 skrev 2010-01-27 19:27:25 följande:
    Skojar du.. snart 1 år sen.
    fan, jobbigt.
    du har ingen vänta-i-20-år-oavsett-vad-beundare att ta till när lusten faller på då? (nej, det lät faktiskt läskigt!)
  • Polly S
    Sedek skrev 2010-01-27 19:29:43 följande:
    inte nån stans hur, möjligtvis i hans huvud (där han pratar med sig själv) Jag vet att det kan vara svårt att motstå, vem vill INTE ha mig som sin bitch liksom Men det är få förunnat att få ha mig som det, väldigt få, egentligen ingen, och det är väl därför alla vill ha mig. *fortsätter att filosofera medans jag packar till rockkonsertsresan*
    rockkonsert? vad?
  • Polly S

ska du träffa svårmor?

Roses skrev 2010-01-27 19:46:06 följande:
    Gokväll girls&boys? Hur är det här ikväll då? Själv sitter jag och förbreder mig själv för en "strid"
  • Polly S
    Roses skrev 2010-01-27 21:06:51 följande:
    Inte ikväll. Jag är nervös för operationen imorgon och håller på att tappa förståndet snart .
    håller tummarna! *kram*
  • Polly S
    Roses skrev 2010-01-27 21:28:07 följande:
    Tack. Ja, jag hoppas verkligen allt går bra. Hade möte med hennes läkare idag eftersom jag är så nervös som jag är och han förklarade allt för mig steg för steg så på det sättet känns det skönt att veta att läkaren har en aning om vad han ska göra men sen vet man ju aldrig om det uppstår komplikationer... lovar på heder och samvete att ta "ditt bloss" extra djup. Blir det bra?
    jobbigt men bra att få info iaf, hålla sig så 'med' och förberedd som möjligt!
    och din mamma är säkert lika tuff som du verkar vara!
  • Polly S
    Roses skrev 2010-01-27 21:36:01 följande:
    Psyket är nog inget fel på men jag är inte så säkert på om hennes kropp/hjärta är så starkt att den klarar en operation till. Läkaren säger ju att det ska gå bra och då får man/jag hoppas att han vet vad han snackar om. Tack för komplimanget.
    tycker det verkar vara en bra läkare som pratar med er och försöker lugna!
    hur dags är det imorrn?
Svar på tråden Tråddödare forts....