Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

Scratchy skrev 2010-01-28 20:36:06 följande:
    Jag vill inte kalla dig för bitch för jag tror inte att du tar det på rätt sätt. Så istället kallar jag dig för J, men du vet vad jag egentligen menar. J!!!
    me like rants!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-28 20:34:44 följande:
    Jaaaa...jag hade tänkt att göra en oljemålning tillsammans med Scratchy där vi sen hänger upp tavlan med handbojor för att det ska se unikt ut. Sen ska Mandi ta en massa konstnärliga bilder av målningen för utställning... Nåt sånt..
    ja, det hade ju varit min andra gissning.
    såg ngt liknande på Tate Modern senast.
  • Polly S
    Roses skrev 2010-01-28 20:41:38 följande:
    Hej guys Jag och lilla syster kom hem hem runt 19:00. Operationen gick bra men att vänta utanför operationsrum är nog bland det värsta jag vet. Jag och lilla syster tog slut på en paket cigaretter under 2 timmar och det var inte rolig alls. När sköterskan till slut kom ut och gav oss besked så trodde jag skulle svimma. Jag har varit sååå nervös och hjärnan på högvarv att när hon kom ut och sa allt hade gått bra så ville jag bara sjunka ner av lättnad. Hon ska va inlagd några dagar så dom ser att allt funkar som det ska men det värsta är över. Tack för alla "stöd-ord" jag har gått från er. Luv u
    åh, då kan jag släppa upp tummarna nu!
    vad skönt att höra att det gått bra!
    *kram*
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-28 20:43:13 följande:
    Hahah! Okeeej, det där är långt utanför mitt område ännu.
    det är därför du ska förkovra dig med Scratchy?
  • Polly S

imorrn ska jag umgås med 2 kollegor, sleep over med mat, vin & spansk film!

• Polly S

...och nu ska jag nog överge er igen!
    ha det bra!

• Polly S

hej tråden! hoppas ni har en mysig och lugn helg!

• Polly S
    Velour skrev 2010-01-30 15:36:52 följande:
    Hej på dig! Ja, helgen är lugn och väldigt kall. Med all snö ute ser det ut som i en saga..vackert! Hur är det med dig då? Allt är lugnt?
    ja, vackert men burr så kallt!
    skulle det inte bli mer snö nästa vecka? känns som om det räcker nu!

jag har haft en jättemysig fredag med kollegor. åkte hem till den ena av dom, badade bubbelpool och fick vitt vin och 5 sorters tilltugg serverat i badet, sen massage av tonårsdottern som gått kurs.
    sen mat, rödvin och spansk film (och vi grät alla 3 lite), sen kaffe och morotskaka, massa prat och sen sova.
    imorse blev det varma mackor med mozzarella och tomat -känns som om jag varit iväg på hotell!
    hur ska jag kunna bjuda hem henne nu när hon lagt ribban så högt?
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-30 16:03:02 följande:
    Wow, snacka om lyx! Verkligen härligt Ja du, hur ska du någonsin kunna överträffa det där Nä'rå skämta bara! Ni är ju vänner, så du behöver nog inte vara orolig för att inte göra henne nöjd
    haha, ja det var ju inte för att bräcka oss utan för att vi pratat om att vi behäver skämma bort oss lite.
    bra att man har ett par riktigt bra kollegor man trivs med.

hur är det med dig då?
    hur känns kursen?
    vad har hänt med killkompisen?
  • Polly S
    Isnogood skrev 2010-01-30 16:21:26 följande:
    Ok...
    hahaha, snygg finish på mållinjen!
Svar på tråden Tråddödare forts....