Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

Midka skrev 2010-02-01 21:15:48 följande:
    Hej Tråden! Ganska ensamt här... Vart har ni gjort av Isso? Ett helt dygn och inte ett ord.... Rose: Stackars, stackars, stackars dig!!! Kya på dig! JhA: Huvudvärk är inte roligt!!!! Krya på dig oxå! Velour.... oooooh, vilken snygg avatar.... Mandi: Varför bekymra sig om vad som händer om 20 år? Räcker det inte att tänka max ett år frammåt? Lyssna på farsan Baloo! Var nöjd med. Aaallt som livet ger.... Hoppas jag inte missat någon! Vi ses! *vinkar*
    mig! mig missade du!
  • Polly S
    Midka skrev 2010-02-01 21:21:45 följande:
    Heej!!! Hur mår du? Har du lite PMS eller lite ont i huvudet eller allmän trötthet?
    menar du mig den här gången?
  • Polly S
    Midka skrev 2010-02-01 21:23:41 följande:
    He he.... Kanske.... Är allt bra med dig Fiona?
    hmm, OK då!

jodå, fast blandad skit på både jobb och hemmafront; ett tråkigt beslut på en YH som kommer påverka vårt intag och lite famijetrassel.
    annars bra.
  • Polly S
    Velour skrev 2010-02-01 21:33:28 följande:
    Alla PMS-människor får söka tror jag. Tja, han är prickigare än nånsin och hade så ont i snoppen så han grät, men nu är han pigg och glad. Jag följde Mandis råd och köpte Xylocain vilket hjälpte rejält!
    har du haft det så du slipper?
  • Polly S
    Velour skrev 2010-02-01 21:36:06 följande:
    Det lät ju inte så kul...*Kram*
    nej, jag är lite låg.
    men det går över!
  • Polly S
    Roses skrev 2010-02-01 21:40:44 följande:
    Jag är blind. Läste inlägget men istället för fiona läste jag midka. Jaja, skyller på mensen :) Skickar en stor kram till dig. Det där lät inte kul.
    tack!
  • Polly S

Midka: yrkeshögskola. (alla KY (kvalificerad yrkesutbildning) görs om, och den som hör ihop med ett av våra program fick inte godkänt.

vad är det för testsvar ni väntar på? har missat totalt! sorry!

• Polly S
    Mandi74 skrev 2010-02-01 21:42:01 följande:
    YH = YrHöna
  • Polly S
    Velour skrev 2010-02-01 21:45:28 följande:
    Såklart..hm...jag är inte rätt person just nu för sånt här. SEEEDEEEK!!
    äh, det går över även utan dr sedek!
Svar på tråden Tråddödare forts....