Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-02-15 01:20:29 följande:
    Mmm.. jag är på väg upp ur jorden nu.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-15 01:22:07 följande:
    Men det du skriver kan jag för allt i världen inte se vad det är som kan användas emot dig. Visst är det bra att ha de orden i åtanke, men du måste ju slappna av lite också.
    Mmmmm.. handlar mest om att folk behöver inte veta vissa saker.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-15 01:25:52 följande:
    Oh vad jag saknar min lille jungfrukille och hans kända "blablablabla"
    Jobbar han?
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-15 01:29:10 följande:
    Jo, jag förstår. Men vi är ju vi och vi vet en del med tanke på att vi har tillgång till din blogg. Det måste ju betyda att vi är ganska pålitliga after all Dessutom, vad kan vi använda emot dig som du har skrivit här i tråden? Att du åt hallonsorbet när du egentligen ville ha mjukglass med chokladtopping? Ja du Mandi, det är nåt fuffens med dig
    Tönt.. du vet att fler än vi kan läsa det som skrivs här va.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-15 01:33:01 följande:
    Ja, jag tror att han jobbar. Han kommer säkert att titta in under rasten, men då kommer jag säkert att ha somnat (OM han jobbar)
    Funderade på det vi pratade om igår att jag skärmmde bort honom..

På nått sätt så tror jag att jag kanske är skrämande för honom eftersom jag inte är så duktig på att vara elak som du tex kan vara.
    Jag vet att många irl ser mig som skör och bräcklig, vilket nog beror på att jag är så kvinnlig som jag är, och det kan nog vara skrämmande för en kille som försöker vara elak mot allt och alla.
    Han vet nog inte vad eller hur han ska skriva till mig.. sen är jag deprimerad och det är ju väldigt känsligt. Tänk om han råkar skriva något som gör det värre..

Men jag är inte så skör och bräcklig som många tror, jag tål en hel del.

*Scratchy (om du nu läser det här) jag bara spekulerar.. ta det inte så allvarligt*
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-15 01:36:05 följande:
    Javisst, men tror du att de orkar lusläsa igenom vartenda inlägg? Det var därför jag knappt fick panik när Sedek råkade outa mitt namn. Folk orkar knappt gå in i en tråd när de ser att den har över 13000 inlägg (förutom den där tjejen som skrev nåt för ett par dagar sen och den där Upyours)..Fast Upyours är rätt harmlös
    Det finns en sökfunktion här på fl där du kan söka på någons nick.. då ser du vart den personen har skrivit och när du väl hittat trådarna personen finns i så är det bara att klicka på "visa endast" så vips.. behöver du inte läsa hela tråden utan bara det som den personen har skrivit.

Och.. tänk på att sonens bff är polis, man blir påverkad när man hela tiden få höra.. var försiktig mm.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-15 01:41:47 följande:
    Hörrududu! Jag förstår nog allt vad du vill göra med det här inlägget Jag är väl inte elak heller.
    Vad vill jag då? Berätta för mig..
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-15 01:47:09 följande:
    Charma/Impa på Scratchy?
    Hahahahahahahahahaha.. knappast, lär nog få motsatt effekt.

*kan inte sluta skratta*

Vadå då, förresten.. du vill ju inte ha honom ändå.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-15 01:44:44 följande:
    Jo det också. Men jag tycker att du har varit väldigt duktig och inte sagt mer än vad du har bloggat om, så du kan vara lugn. Än så länge har allt gått bra
    Fast bloggen kan bara mina vänner läsa.

Ja, ja.. skitsamma, skriver vi en massa så försvinner det snart långt bak och då blir det jobbigare att hitta.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-15 01:52:24 följande:
    Alla har väl sitt sätt att charma Jag tror att jag har ångrat mig
    Haha.. mmm.. ta honom du då. *nej, jag är inte alls bitter*

Jag har ingen chans mot dig ändå.
Svar på tråden Tråddödare forts....