Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-02-02 22:16:49 följande:
    Det tror jag inte att nån skulle kunna lyckas med. Jag är nästan helt övertygad att den här tråden bara kan dödas av nån av oss
    ja, det tycker jag!
  • Polly S
    Scratchy skrev 2010-02-02 22:20:49 följande:
    Äh, jag är så trött efter att ha lärt mig en massa på jobbet så jag hinner inte läsa i det tempot ni skriver. Jag ger upp. Godnatt!!!
    ah, så är det att jobba -jobbigt.
    sov gott!
  • Polly S
    Sedek skrev 2010-02-02 22:22:09 följande:
    Nej absoult inte! Jag är inte odelat positiv, som nu, nu är jag lite nedstämd! Bra va! I am normal too!
    hade du varit odelat positiv hade jag nog inte orkat prata med dig i tråden.
    nej, du är lite bättre än normalt!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-02-02 22:21:52 följande:
    Det där instämmer jag verkligen i. Ingenting drar mer energi ur mig än folk som heeela tiden gnäller. Åtminstone kan de som jämt är glada till slut göra så att man känner liiite glädje också. Så vid jämförelse är det inget svårt beslut att välja vem man hellre skulle umgås med.
    negativa människor suuuuuuuuuuger.
    (energi om inte annat)
  • Polly S
    Velour skrev 2010-02-02 22:24:14 följande:
    Snacka om att hålla skenet uppe! Jag är också nedstämd, men det är för att jag blir så trött av att plugga och för att jag känner stress inför hemtentan som är i slutet av denna månad.
    men du, pluggandet verka ju gå jättebra!
  • Polly S
    Sedek skrev 2010-02-02 22:24:27 följande:
    Ska också lägga mig nu. Godnatt på er!
    gonatt!
  • Polly S
    Grizelda skrev 2010-02-02 22:25:57 följande:
    Jag ska också lägga mig, med Karin Wahlberg. Inte författaren, utan hennes senaste bok. Är helt slut i rutan. Har korrekturläst åt min professor hela dagen. Det känns som en våt flickdröm som gått i uppfyllelse, att läraren skriver och jag får rätta. Mums för en petimäter... Och innan Sedek hinner undra, en petimäter är detsamma som en Messerscmidt. Natti natti.

och gonatt!
  • Polly S

shit, alla droppar av som flugor!
    är kl.22 den magiska gränsen nu?

• Polly S
    Sedek skrev 2010-02-02 22:27:18 följande:
    Det för att du inte ser mig... Jag sitter här med långt stripigt hår vått av förtvivlans tårar FL är en bra ventil, bort från verkligheten lite grann.
    lite salt ger det dock en bra lyster har jag hört.
    om vi nu ska tänka halvfullt.
  • Polly S
    Grizelda skrev 2010-02-02 22:27:34 följande:
    Och i vanliga fall kan jag stava till Messerschmitt.
    jaja, skyll på det.
Svar på tråden Tråddödare forts....