Velour skrev 2010-02-02 22:31:10 följande:
Just det här du skrev fick mig att känna en klump i halsen (nu menar jag inte att jag känner mig kränkt eller nåt sånt) för jag skulle så gärna vilja känna att det flyter på, men jag känner många gånger att jag jämt ligger efter. Jag börjar verkligen bli skoltrött. Jag har pluggat mer eller mindre hela mitt liv - ända från det att jag var sex år fram tills nu. Jag har bara haft avbrott i mina studier för att jobba, men det mesta har gått ut på att jag har suttit vid skolbänken. Och ändå har jag knappt kommit någonvart. Du anar inte hur jag räknar dagarna tills jag får min examen. Då är jag 32.
jag menade iofs inte att det flyter på -det uttrycket får det att låta som om det inte direkt är ngt, att det inte är jobb med att plugga och så menar jag inte.
vad jag menade var att du verkar engagerad & intresserad av inriktningen och att du -trots gruppmedlemmar

-presterat väl hittills.
förstår mkt väl att du är trött på det.
vad har du pluggat så länge?
jag har motsvarande 6 års universitetsstudier bakom mig, men då har jag tagit en del av det medan jag jobbat, samt haft uppehåll, rest, jobbat utomlands etc. däremellan.
vet inte om jag pallat att plugga så länge som du.