Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-02-03 22:23:23 följande:
    Naä! Så himla synd! Var det du som ringde upp?
    nej, jag hade sån tur att jag slapp det besväret utan jag blev uppringd.
  • Polly S
    Mandi74 skrev 2010-02-03 22:26:44 följande:
    Välorganiserad är ju bra, men jag har nästan tvångstankar, om någon föreslår något så är jag alltid väldigt negativ till det tills jag arbetat mig igenom allt som kan ske.. Jag är en tänkare, många djupa, svart tankar som far runt i min skalle.. tänk om vi krockar på vägen och vi dör eller om bara ungarna dör eller om bara jag dör. Tänk om det börja brinna och vi inte kommer ut.. tänk om det kommer et flygplan och störta precis där vi är.. mm mm. Som sagt.. jobbigt.
    om du tänker igenom allt, kan du njuta av resan (eller vad det nu är) sen?
  • Polly S
    Sedek skrev 2010-02-03 22:27:19 följande:
    3 st Är du inte klok! Fast det har jag också, men jag är ju inte klok heller
    jag tror ni med 3 barn är bra på att jonlera -så välorganiserad skulle jag aldrig kunna bli!
  • Polly S
    Mandi74 skrev 2010-02-03 22:29:14 följande:
    De flesta tror att jag bara har sonen, men jag kan inte prata om flickorna här. Jag vill ha fler, ställer du upp.
    fattar inte -vad menar du med döttrarna?
  • Polly S
    Mandi74 skrev 2010-02-03 22:30:57 följande:
    Jag försöker, men många problem kan jag inte hitta lösning på.. så jag är ofta rädd, men jag försöker ändå för alla andras skull. Men det börjar bli bättre.
  • Polly S
    Velour skrev 2010-02-03 22:31:44 följande:
    Men oj! Jag vet inte vad jag kan säga mer än att jag hoppas att det inte håller i sig så länge, utan reder sig så snart. En annan har ju varit med om det tusentals gånger så jag vet hur det känns.
    det här var redan ganska infekterat och  nu vet jag inte riktigt hur jag går vidare.
    helst skulle jag skippa kontakten tills det blåst över eller jag mår bättre, men imorrn fyller hon år.
    fan.
    kommer knappast undan med ett grattis-SMS -eller..? *suck*
  • Polly S
    Sedek skrev 2010-02-03 22:32:50 följande:
    kan man ju i alla fall öva på själva produktionsmomentet under tiden.
    haha, vilket gulligt sätt att komma med skamliga förslag!
  • Polly S
    Scratchy skrev 2010-02-03 22:36:28 följande:
    Det är sekretess på det. Jag kan antingen tala om var jag jobbar eller när jag jobbar, men inte både och. Och eftersom jag ofta kommer att tala om när jag kommer jobba så kan jag inte tala om var. Av säkerhetsskäl. Jag kan inboxa dig om jag kommer ihåg någon dag.
    ...men sen måste du döda oss?
  • Polly S
    Sedek skrev 2010-02-03 22:38:31 följande:
    Höj dig över och skicka det där sms:et du Hoppas det reder ut sig vad det än är för nått, krångel med nära och kära är sårande och smärtsamt.
    alltså, ett SMS är den lätta vägen, men det känns ju jävligt skumt att ringa och låtsas som om det regnar...
  • Polly S
    Scratchy skrev 2010-02-03 22:39:30 följande:
    *försöker igen* Trailer trash bitch!!!
    do me! do me!

...with the name calling, nothing else!
Svar på tråden Tråddödare forts....