Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-02-06 11:32:21 följande:
    Hej Fiona :) Jodå, allt är bra med mig. Är hemma hos mamma. Hon är hemma nu, håller på och städar här så hon inte behöver göra det. Hur är det själv? Du verkar va på gott humör?
    åh, vad skönt att hon är hemma!
    hur mår hon?

jodå, ska åka ut på landet och fika hos en kompis, ska bli jättetrevligt.
  • Polly S
    Sedek skrev 2010-02-06 12:41:00 följande:
    Ska du säga, fröken stavfel! 
    du menar mina L-missar som beror på macens tangentbord? bah.
  • Polly S
    Velour skrev 2010-02-07 03:44:16 följande:
    Dags för uppdatering av antal inlägg per tråddödare i den här tråden! Listan börjar med den som har gjort flest inlägg och avslutas med den som har gjort minst antal inlägg. Hoppas att jag inte har missat nån. Isåfall - skriv mer då så att du syns! Velour (inkl. detta inlägg): 3199 Fiona: 1224 Scratchy: 1083 Midka: 798 JhjärtarA: 765 Sedek: 753 Roses: 675 Isnogood: 500 Mandi74: 439 Ord blind (som har övergett oss): 374 Grizelda: 136 Harlow: 36 Confiligere: 25
    är lite förvånad, tycker inte jag haft tid att skriva så mkt på sistone, men måste tjatat en del trots allt... {#lang_emotions_embarassed}
  • Polly S

fortfarande inget från min mor, men nu är de väl iaf hemkomna (? tror jag...).
    fick dock ett jättegulligt SMS från svärmor, skönt att hon är en så underbar person när blodsbanden trasslat till sig.

• Polly S
    Mandi74 skrev 2010-02-07 15:16:14 följande:
    Känns som du har gjort ditt nu, nu är det upp till henne. Skönt att du har en bra svärmor, hon kanske kan kompencera lite din dåliga relation till din mamma.
    grejen är att vi haft en hur bra relation som helst men att det nu känns som om hon tar ut all frustration på mig.
    ja, jag har världens bästa svärmor och tur är det!
  • Polly S
    Mandi74 skrev 2010-02-07 15:23:13 följande:
    Fy vad trött jag blir på folk som inte kan respeltera vad man säger utan ska älta saker i evighet. En kompis skickade sms och frågade om det fick komma hit, visst skrev jag men ni få komma nu då för när flickorna åker vill jag vara ensam tills sonen kommer i morron. Men istället för att komma hit så har personen suttit och sms i flera timmar om varför de inte var önskade här efter att flickorna åkt. Så nu har jag sagt att de inte få komma alls, utan vi får träffas en annan dag, tappade helt intresset av att träffa personen efter att i flera timmar blivit ifrågasatt via sms.
    alltid trist när folk inte lyssnar.
  • Polly S
    Mandi74 skrev 2010-02-07 15:35:31 följande:
    Men man får egentligen bäst svar om man frågar sig själv.. eller så är det kanske inte.
Svar på tråden Tråddödare forts....