Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

Ord blind skrev 2010-01-13 21:45:42 följande:
    Jag hejar på er!
    Tack ;)

Att vi slår rekord i inläggskrivandet eller få bort mullorna ut ur Iran? :p
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-13 21:49:02 följande:
    Ostbågar är också gott. Har upptäckt att det finns ostbågar som är lite starka. Typ chiliostbågar eller nåt.Vadå får inte titta på skräckisa hemma! Det är väl bara att låsa in maken i sovrummet och sätta på värsta skräckisen och mumsa i dig en massa gott samtidigt. Det är hur härligt som helst Hehe, sov i föräldrarnas säng i en vecka? Sådär rädd blev jag för några år sedan när jag såg The Ring
    Sist jag blev så där rädd igen var när jag såg "Laura". Vet du vilken film jag menar? Den där tjejen ser sin moster tror jag i spegeln. Hon blev mobbad på skolbalen och satte eld på skolan tror jag och kastade ner sin mamma från trappan. Kommer inte ihåg riktigt hur det var men jag minns att jag var extra kramgo mot gubben i flera dagar :)

Nej, nu börjar dansen snart och jag är nöjd och belåten med min insats på FL ikväll ;) så jag lämnar er tjejer.

Shab khosh ( trevlig kväll )
  • I Blackrose I
    Ord blind skrev 2010-01-13 21:51:34 följande:
    Inte inläggskrivandet om vi säger så... :-P
    {#lang_emotions_laughing}
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-13 21:57:16 följande:
    Har inte sett Laura, men nu har jag ännu en film som ska läggas till på listan Ha en trevlig kväll. Kraaaaaaaaaaaaam!
    Puss&Kram ;)

Natti natti
  • I Blackrose I

Gokväll girls

MÅSTE ni skriva om rökning? {#lang_emotions_yell} Är såååå röksugen grrrrrrrrrrrr glömde köpa cigaretter på väg hem och maken är moder theresa OCH han ska föreställa en iranier?!

Det är HEMSK. Viiiiiiiiiiill ha cigaretter {#lang_emotions_cry}

• I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-14 21:18:23 följande:
    Men har ni långt till dit ni kan köpa cigg? Tänkte att du ju kunde åka själv och köpa
    Tror inte det är öppet nånstans här :( Ska jag vara ärlig så är jag alldeles för lat just nu för att orka klä på mig 40 kilo plagg, gå ner, få ut bilen ur garaget.

Bara tanken på allt det där får röksuget att försvinna {#lang_emotions_wink}

Hur är det med dig idag då? Allt väl?
  • I Blackrose I
    Isnogood:

Tänkte faktiskt på dig idag när jag frös ihjäl mig. Det måste vara jättesvårt och ha det kallt inomhus också och inte ha tillgång till varmvatten.

hoppas det ordnar sig.

Kan man inte få kostnaderna betalt via försäkring?
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-14 21:25:27 följande:
    BRA! (även om jag själv röker)Jodå, det är väl OK..mycket händelselöst..men Ok. Du då? Vad har du gjort idag?
    Jaha, BRA?!! {#lang_emotions_yell} Och du röker själv?! Muckar du med mig? :p

Äh, inget av värde har väl hänt här. Jag gjorde bort mig totalt på jobbet och lär väl bli mobbad för resten av mitt liv. I alla fall så länge jag jobbar där, annars har det väl inte hänt nåt mer...{#lang_emotions_innocent}

Hade beställt stövlar från ellos och såg verkligen emot det istället fick jag två par jeans??!!! Var så ARG när jag ringde till ellos att jag verkligen tyckte synd om kvinnan när jag la på. Men jeans istället för stövlar???!!!

Ciiiiiiiiiiiiigaretter {#lang_emotions_cry}{#lang_emotions_cry}{#lang_emotions_cry} Synd om mig :(
  • I Blackrose I
    Polly S skrev 2010-01-14 21:29:19 följande:
    Roses: bit ihop!
    JAG biiiiiiiiiiiter ihop. VAD tror du jag göööööööööööör?????!!!!{#lang_emotions_yell}

Maaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmaaaaaaa {#lang_emotions_cry}
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-14 21:36:39 följande:
    Ja? Det är väl bra att tappa röksuget Vad gjorde du för dumt på jobbet som kommer att få så stora konsekvenser?Men du får en kram för att du har abstinens..jag vet hur det känns
    Äh, skyller på FL-skada :)

Nån som hört  " Sparka öppna dörrar? "

Hade aldrig hört talas om det ändå har jag bott här i över 20år. Hur som helst så skrev jag följande svar till:

"Istället tar du upp nåt om att åka till Arlanda "för att se sanningen" och KTH och lokaltrafiken och sparkar in öppna dörrar om att ........................................................."

Mitt svar:

Sen visst att jag är "invandrare" och från mellanöster men jag är långt ifrån våldsam så "sparka öppna dörrar???!!! " {#lang_emotions_undecided} Sorry att jag inte passar i statistiken.

När jag läste förklaringen till Sparka dörrar grejen på jobbet håll jag på och dö av skratt. Eftersom nästan alla är insatta i min "debattkrig" på jobbet så........Stackars mig {#lang_emotions_embarassed}

Svar på tråden Tråddödare forts....