Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

Isnogood skrev 2010-01-14 21:36:45 följande:
    Kollade faktiskt med mitt försäkringsbolag i dag, endast om det är SKADA på vattenledningen så täcks det av försäkringen, men som det är nu..alltså att det är fruset..då får man betala ur egen ficka.-Sedan, när tjälen gått ur marken så återstår det väl att se om det tagit någon skada på rören eller inte...innan dess kan det vara svårt för att inte säga omöjligt att se mindre lekage. 
    Ajdå :(

Jadu, försäkringsbolagen har jag som tur aldrig behövt kontakta men jag har ju hört att dom för det mesta inte betalar ut nåt. Trist {#lang_emotions_frown}

Skickar en varm kram {#lang_emotions_sunny}
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-14 21:53:09 följande:
    Ah!
    Kram? Puss? Hallo?! {#lang_emotions_embarassed}

Dumma {#lang_emotions_cry}

Är i alla fall nöjd och belåten att jag fick "människan" och backa ur {#lang_emotions_laughing}. Inte bråka med  ( Roses ) Jag är känd för att snacka sönder människor.
  • I Blackrose I

Velour: Argo på frågan om backa ur människan.

Jag ska också gå. Nu har jag spenderat alldeles för många timmar här. Ska gottgöra maken.

Ha det så gott ni andra också. Issi: Hoppas verkligen det ordnar sig för dig.

Puss och kram

• I Blackrose I

Hej svejs :)

Det var ett tag sen jag var här inne.

Hur är det med er då?

• I Blackrose I

Nähej, försvann alla?

Jag som är ensam hemma en stund till och tänkte va här inne :(

• I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-20 18:42:12 följande:
    Hej på dig! Jag har tänkt på dig och tänkte faktiskt fråga dig varför du inte deltar här längre, men så poppade du upp.Jag måste gå och äta mat nu, men vi kanske ses senare ikväll.Ha det gött!
    Hej hej ;)

Jag har inte varit inne sen förra veckan tror jag. Dagrna går så fort så jag hinner inte med men jag har i alla fall inte varit "online" på flera dagar.

Har varit fullt upp med barnen&hemmet.

Ska gå på "dejt" med en killkompis imorgon så jag längtar :p Måste komma ut och känna mig lite kvinnlig ibland.

Ska också börja duka fram maten innan killarna kommer hem. Kikar kanske in ikväll om gubben också ska sitta framför datan.

( Noshe jan )  Bon appetit
  • I Blackrose I

Hej hej ;)

Nu ska jag sitta här i en timme. Saknar ju "chatta" :p

• I Blackrose I

Fick en intressant mail idag.

Vet inte om jag ska tro på det eller ej men om den finns så är det ju verkligen "mirakel"

Som sagt vet inte vad jag ska tro men gå in på google och skriv " nareepol ". Skriv gärna om ni har hört om det. Sant?

• I Blackrose I

Isnogood

Det man inte minns, har inte hänt.

Det man inte vet, har man ingen aning om.

Gammal kärlek kostar alltid.

Så sant.........hmmm ;)

Svar på tråden Tråddödare forts....