Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-02-15 21:24:27 följande:
    Nä, men Roses är det! Jag höll också på som dig, när jag var tonåring. Och det var DÅ jag började höja moralen lite.Men du får ju hålla på med vadsomhelst, bara du inte blir ledsen om/när det drabbar dig själv.
    Läste du inlägget jag skrev för en stund sen?

Det där med att du inte ska oroa dig så länge du inte har hittat mig naken i hans säng?

Vad skulle drabba honom?
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-15 21:22:14 följande:
    Jag är bara 30! Vad tror du om mig egentligen? Såklart inte body shot är mat, men eftersom det är nåt man förtär så fick det mig att minnas mathånglet
    Vi säger så aziz. Puss på dig. :p

Nu är jag allvarlig när jag frågar detta. Vill du komma om vi bestämmer datum?
  • I Blackrose I
    Mandi74 skrev 2010-02-15 21:26:49 följande:
    Tänkte vi skulle ha trosor och bh med pärlor på och så fädrjar i handen.. tror du det blir snyggt.Sen några snygga högklackade till det..
    FAN Mandi. Vad är det med dig ikväll?

Försöker du få mig fördärvad ikväll? {#lang_emotions_laughing}

*...................säger det så tyst så inte moral-tanten hör. Du beskriver någorlunda en scenarie jag kommer ihåg för läääääääääääääänge sen *

( Min söta lilla aziz. Luv u men håll för ögonen och läs inte. )
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-02-15 21:29:17 följande:
    Att när jag någon gång i en framtid eventuellt lyckas landa ett nytt förhållande (efter att jag till 100 % avslutat vissa komplikationer här hemma) så kommer en massa saker att drabba mig.
    Förlåt Sedek men jag känner mig fortfarande lika "blåst". Vilka saker skulle drabba dig?

Om jag nu ska ta mig samman och skriva en allvarlig inlägg till dig så tror jag väl att om du nu väljer att ha en nytt förhållande så väljer du en tjej efter dina värderingar eller har jag fattat det hela fel?

Jag förstår inte vad som skulle drabba dig? Att du får en tjej som är dig otrogen? Att du får en tjej som flörtar med andra eftersom du enligt en viss person håller på med det nu?

Fattar nada.
  • I Blackrose I
    Midka skrev 2010-02-15 21:31:49 följande:
    Ja! Det vill hon. Det har jag bestämt! ....
    Jag vill också träffa henne men att bjuda henne på festen kanske inte är det bästa stället första gången. Börjar förstå det.........
  • I Blackrose I
    Mandi74 skrev 2010-02-15 21:34:59 följande:
    Eller så kanske jag ska ha mina lårhöga stövlar och piskan med mig, sen kan alla få provpiska varandra lite.. vi med våra bara rumpor ställer ju givetvis upp.. Först piskar man lite rött, sen smeker man en stund kanske blåser lite på det röda, sen kan man piska lite till.. kommer det kosntiga ljud som.. åhh, ahh, mmm.. så gör man rätt.
    * Hååååååååååååller mig för ögonen * TYST kvinna. {#lang_emotions_yell}

Åhhhh, mina krafter är slut. Dumma kvinna.

När du ändå håller på så kan du väl slänga in lite "bitning" också här och där. :p

* Går och röker. Puh *
  • I Blackrose I
    Mandi74 skrev 2010-02-15 21:36:21 följande:
    Hehe.. tror nog att han syfta på att det kommer gå vilt till i sängen. Fast jag tror att hon kommer bli mer drabbad än han.
    " Hon " ?? Velour? I säng med sedek???

Hoppsan, behöver nåt starkare än Nikotin känns det som. {#lang_emotions_wink}
  • I Blackrose I

Innan jag går och röker så vill jag bara säga:

JAG VILL ÅKA FÄRJA SÅ KAN NI VA SNÄLLA OCH FUNDERA ÖVER DET?

Tack. Så nu går jag.

• I Blackrose I
    Midka skrev 2010-02-15 21:40:57 följande:
    Har jag tokmissat något?Vi menar tråddödarträff? Jag skrev det, typ igår, och Velan röstade för finladsbåt Menar Roses en anna fest...?
    En killkopis föreslog body-shot party idag när jag var hemma hos honom. Det är det vi pratar om.

Gåååååååååååår nu behöver nikotin efter Mandis inlägg. Dumma kvinna. :p
  • I Blackrose I

Okej, nikotin förgiftad så var var vi Mandi?

Lovar du att bita mina bröst medan sedek och vellan tittar på? * Drömmer mig bort. Tro jag ska ringa efter K-----. :P *

Lovar att lyda hans råd och stoppa i några gramm silikon så dom går att bita tills dess. ;)

Svar på tråden Tråddödare forts....