Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

.........Andas ut. Såg en röd prick.......

Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-15 12:19:51 följande:
    Hej gumman! Vad skönt!
    Hej nazi.

Jo, alla har verkligen ansträngt sig för min skull hela morgonen. Det känns skönt men jag är såååå sömnig så det finns inte. ;)
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-15 12:22:07 följande:
    Nyfiken på vad du skulle säga...Är det sånt som kan få dig anmäld till moddisarna?
    Jag kan va otrolig ful i munnen när jag är på det humöret men för närvarande håller jag mig till Sedek när det gäller att gå nån på nerverna :p

Jag vet inte känner att allting står rätt till med en viss nick.....Hur var det man sa? Det där ordspråket om ( Ugglor ) :p
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-15 12:20:41 följande:
    Du var väl längst av mig, Mandi och J hjärtar A, va? Är inte du 168cm?
    Ja, jag är 168 och köpte mina första platta skor nu i vintras. Du vet sån där som alla har Stövlarna med ull i ( shephard ). Känner att jag är naken om fötterna...men dom är otrolig varma och sköna.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-15 12:23:34 följande:
    Vad snälla de är Men jag förstår att du inte får mycket sömn just nu, men det ska vi ordna

Jag var så slut i både kropp och själ igår när jag loggade ut att jag dog men lillskit väckte mig runt 2´och var pigg och glad. Ville kramas och gosa och ut från sängen och leka.....Puh. Den där lillskiten kommer ge mig grått hår snart. Älskar honom ändå. {#lang_emotions_laughing}
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-15 12:27:30 följande:
    Fast nu måste jag gå och göra mig iordning. Ska till universitetets bibliotek och läsa en bok som heter Maskuliniteter, av Connell. Jag behöver nog lite mer kunskap om vad maskulinitet ärHa det gott alla! Och Roses, hoppas resten av din dag blir lika bra som den började
    Tack aziz. Jag ska sitta och äta min lunch i lugn och ro här.

Puss & Kram. {#lang_emotions_flower}
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-15 12:29:55 följande:
    Hahah, Sedek...honom ger man sig gärna på Du menar att allting INTE står rätt till med ett visst nick? "Ana ugglor i mossen" heter det Ja, man anar ju en hel del. Envis är han också..
    Jösses, räcker det inte med J-hjärtar_A som språkpolis&petmåns? {#lang_emotions_tongue_out}

Jaja, det ska stå att allting står inte rätt till.......

Och just det där det ordspråket var det. nej, måste få i mig lite koffein & Nikotin.

C u. {#lang_emotions_heart}
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-15 12:32:27 följande:
    Ja, barn...what to say... Jag har redan grått hår så skadan är redan skedd på mig
    Velour skrev 2010-02-15 12:31:25 följande:
    Så du är mer van i högklackat. Nice. Jag kan knappt gå i högklackat sen jag stukade foten i januari 2008  Njut av dina ullisar nu
    Ja, jag känner att jag är barfota när jag har platta skor men är det kallt och man är frusen om fötterna så vad ska man göra? Men jag gillar ullisarna. dom är coola.

Beklagar gråa hårstråna ;) Nej, mina lär väl snart dyka upp också. Är ju inte så värst yngre än dig. :p
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-15 12:32:58 följande:
    Ha det så braaaaaaa nuuuuu, för nuuuuu gåååår jaaaaag!!!
    Ha det gott nana. Jag ska också röra på mig härifrån.

• I Blackrose I

Gokväll guys ;)

* Gömmer mig för Velour och skäms skallen av mig *

Svar på tråden Tråddödare forts....