Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-02-15 20:48:38 följande:
    Nej tack! Jag tror jag håller vid mina värderingar. Har liksom haft dem sedan jag varit tonåring och det känns bra. Men tack för erbjudandet
    Noterad Tant Ena. :p

Läs inlägg #13609
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-15 20:50:05 följande:
    Hahha, så han är ANDRA personen som säger så? Hmm...borde hålla ett vakande öga över dig isåfall
    {#lang_emotions_embarassed} Dumma tjej. När jag är min normala jag så är jag bara lite vild. Vad ska jag göra?

Har du provat body-shot nångång? {#lang_emotions_laughing}{#lang_emotions_tongue_out}
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-15 20:51:48 följande:
    Hahah, åt vilket håll låg du när han masserade dig? Jag brukar ligga på mage
    Öhhhhhh, det var helkropsmassage. {#lang_emotions_undecided}

* Bäst och hålla tyst *
  • I Blackrose I

Okej, nu när jag har skrämt bort Sedek så jag följer gärna med om vi ska åka kryssning. Låter jättekul.

* Får jag dela hytt med Sedek då? * {#lang_emotions_kiss}{#lang_emotions_laughing}

TYST, Tant Ena. Innan du får tanken att skriva nåt. {#lang_emotions_tongue_out}

• I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-15 20:53:29 följande:
    Lååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå ååååååååååååååååååååååååååååångt därinne. Men den finns, så du borde vara glad
    Buuuuuuuuuuuuuuu {#lang_emotions_yell}
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-15 20:56:13 följande:
    Hahah, men man behöver inte vara tant heller! Det är ju inte så att det är antingen eller. När det kommer till flirt mellan upptagna och ickeupptagna så är jag lite.....gammaldags. Men för all del, det är ditt och Sedeks liv och har inget med mig att göra. Jag bara reagerar
    Äh, så länge du inte har hittat mig naken i hans säng så behöver du inte va orolig. :p

Ge mig för all i världen inte tequila om vi bestämmer att åka iväg tillsammans då kan jag inte lova nåt. Tequila tar bort det lilla moral-biten jag har i kroppen. {#lang_emotions_wink}
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-02-15 20:56:27 följande:
    Strömmen gick i huset...Det ringde på dörren...Fick ett sms...Grannen ville nått...Katten va hungrig...Nej men ärligt talat, strömmen gick och internet med den Det låter så lamt bara. Blev otroligt frustrerad av att inte kunna visa den energi och det liv jag fick av den vackra goda kyssen.*kysser dig igen och biter lite i läppen*
    Hehehehehehehehehe :)

Se, du kan. Det är inte helt omöjligt och vrida skallen på killar.

* Muuuuuums, censur, censur, censur, censur * ( För din skull Velour. Tror annars du kommer få fnatt om jag fortsätter ) {#lang_emotions_tongue_out}

Tant Ena är en omöjlig fall. {#lang_emotions_tongue_out}
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-15 20:57:23 följande:
    Hur är du när du är onormal då? Body shot? Nej det har jag inte gjort. Men jag har hånglat med mat i mun, vilket var lite äckligt..
    Till din första fråga. DONT ASK. {#lang_emotions_tongue_out}

Body shot har ingenting med mat och göra Ena-lille :p

* K----- föreslog att vi skulle ha fest om nån vecka med body-shot. Är det nån ide och bjuda dig om bestämmer datum? *
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-02-15 21:02:51 följande:
    Först ska jag skrämmas bort, sedan vill du dela hytt med mig? Förvirrad, men glad på samma gång
    Äh, det där blev fel formulerad.

Jag menade att jag hade skrämt bort dig från trådet ikväll. Sen kom jag på kryssningen och då skrev kag allt i en och samma mening vilket blev lite konstig. :p

Så delar du hytt med mig då? {#lang_emotions_laughing}

Lovar att va snäll.
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-02-15 20:58:30 följande:
    Oj, förstår att din kompis ställer upp på massage. Det hade jag också gjort... Jädra moral!! Det gååååår inte!!!
    Hehe, det var bara massage inget annat så sitt inte och fantisera... :p
Svar på tråden Tråddödare forts....