Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-02-14 21:42:55 följande:
    Du var ju så ung...och du trodde aldrig att du skulle råka ut för ett monster som henne! Säg att du såg till så hon fick sitt straff..Kram!
    Nej.......................................................Det gjorde jag inte....{#lang_emotions_cry}....det gjorde jag inte.......Jag har så mycket hat inombords att jag ibland vill slå sönder varenda grej jag ser. Nej, hon går fri och är säkert underbar glad att det blev som det  blev......
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-14 21:47:13 följande:
    Vad gjorde han du var tillsammans med? Han var inte mycket att hänga i granen sen va?
    Han var förstörd. Han åkte in i djup mörk dvala efter allt. Började supa och såg allmänt till att inte va nykter.....:(...slutade ha kontakt med världen. Jag fick kontakt med honom 3år efter allt detta och då hade han börjat ta tag i sitt liv men det var ju redan för sent för oss..............{#lang_emotions_cry}
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-14 21:51:40 följande:
    Men var var han DÅ, när du blev trakasserad av monstret? Varför satte han inte stopp för henne? Försökte han ens?
    Jag var ensam hemma...............Jag började få ont en stund efter när hon har försvunnit och jag låg på golvet och vred på mig. När jag fick tag i tel. och ringde efter hjälp så var det nog för sent. På väg till ambulansen........................åhhhhhhhhhhhhhhhhhhh skit...............
  • I Blackrose I

Hej tjejer

Jo, velour övertalade mig att komma tillbaka en stund.

Tack aziz. Verkligen. Puss.

Lugnade ner maken också som satt och undrade vad det är med mig så nu har jag skickat honom isängs. :)

• I Blackrose I
    Midka skrev 2010-02-15 00:11:44 följande:
    *vinkar försiktigt*Hej gumman!Det är visst lite åt helvete hör vi....men vi finns här!    
    Hej aziz :)

Det är lugnt. Gå och lägg dig gumman så du kommer upp imorgon :p Jag kämpar på så gott jag kan. Ska väl gå bra nån gång.

Kram på dig med.
  • I Blackrose I
    {#lang_emotions_kiss} Tack. Fick du glassen jag skickade till dig?
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-15 00:06:53 följande:
    Maken frågade vem jag pratade med och jag sa att jag har träffat en ny tjej på nätet. Så kommer hans kommentar " Hoppas den här klarar av dina tokigheter fast jag tvivlar " Stackars lilla jag {#lang_emotions_embarassed}{#lang_emotions_laughing}
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-15 00:18:20 följande:
    Jag förstår att det är lugnt, så mycket stryk som mitt öra fick!*skäääämtaaa*
    :ppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp

" Kheyli delet bekhad. Dokhtar be in nazi och ghashangi. " {#lang_emotions_tongue_out}

Översättning: Jag som har världens finaste röst. {#lang_emotions_tongue_out}
  • I Blackrose I

Jäkla citatfunktion. Grrrrrr Mandi: Tack. Jag har väl egentligen nått botten för länge sen. Ska ta mig i kragen...lovar.

• I Blackrose I

Velour: Han blir snart en gammal gubbe Fyller 37 om nån månad.

Svar på tråden Tråddödare forts....