Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-02-15 19:40:57 följande:
    Oj, så tidigt. Jag har inte heller börjat färga håret. Väntar tills jag får grått hår innan ja förstör mitt hår.
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • I Blackrose I

Jag är på gott humör. Fick helkroppsmassage av min kompis. Skönt ;)

Han jobbar i en behandlingshem så han vet vad han gör. Verkligen uppskattad.

• I Blackrose I

Hej sedek ;)

* Väntar på min hälsnings-kyss *

• I Blackrose I
    Hittade detta..Öhhh, stämmer det på mig? Jag Egocentrerad? Näää ;)

* Gömmer mig för eventuella kommentarer * {#lang_emotions_tongue_out}

Vädurens ledande kvalitet och Marsinflytande ger honom de ultimata ledaregenskaperna. Eldens element ger honom dessutom ett oberäkneligt och oförskräckt temperament. Ett oerhört starkt ego och självförtroende gör honom visserligen till en bra ledare, men kan dock få honom att verka alltför dominerande och maktfullkomlig.
  • I Blackrose I
    Mandi74 skrev 2010-02-15 20:35:36 följande:
    Hej Roses! Skönt att du mår bättre idag.
    Hej Mandi ;)

Jag var hemma hos en kompis innan jag kom hit till mamma. Först fick jag stryk och fick det klart för mig att jag inte fick gnälla och ha mig sen efter middag fick jag massage så nu ska jag va snäll hela kvällen. {#lang_emotions_tongue_out}
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-02-15 20:36:30 följande:
    Jag har ett moraliskt dilemma här. Velour tycker jag har låg moral, och av någon anledning bryr jag mig faktiskt om vad hon tycker.Men en hälsningskyss kan ju inte vara så farligt?*funderar lite*Okej....*Kysser dig mjukt o varmt välkomnandes till tråden* På ett oskyldigt sätt med bibehållen moral.
    Nawwwwww :p

Äh, Tant Ena ska jag nog kunna tvinga ändra lite på sina värderingar. Några månader i min sällskap så ska det nog få fram hennes värsta sidor. :p

* Kramar Sedek och ger honom en varm kyss. Har precis fått i mig lite jordgubb-glass så du får lite jordgubb-smak * {#lang_emotions_kiss}
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-15 20:40:13 följande:
    Hej Men det var jättegulligt ju! Vad skäms du för?
    Jag berättade för K----- när jag kom fram och skrattade så han håll på och kissa på sig. Dumma han.

Vet du vad jag fick höra?

Han frågade vem du var och jag sa att det en tjej jag har träffat genom nätet och då säger han:

" Jaha, på det sättet. Kom och skryt när du lyckas hitta en tjejkompis på normal sätt. Hon har ju inte träffat dig och vet inte vilka tokigheter du hittar på så. " {#lang_emotions_embarassed}{#lang_emotions_surprised}{#lang_emotions_laughing}
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-15 20:42:34 följande:
    Åh vad härligt! Jag känner att jag verkligen behöver en sån massage. Skulle vara lycklig en lång tid då
    Velour skrev 2010-02-15 20:41:13 följande:
    Tur du har som ännu inte behöver bry dig. Det är inte snyggt med vita strån i så ung ålder och jag vill ännu inte behöva förstöra håret genom att färga det. FAN!
    Han är otrolig duktig på att massera men så får man höra en massa kommentarer också om vartenda fel han tycks hitta på ens kropp. Idag hade han mage och säga att jag nog behöver bröstoperation. {#lang_emotions_surprised} dom är för små enligt han. {#lang_emotions_surprised} Jag var bara tvungen och få ur mig " Ja, det är ju allmänt känd att killar köper dyra,stora bilar för att kompensera små K-k så du ska hålla käften "

Han har en Benz. {#lang_emotions_undecided} Så det så....... Inget fel på mina bröst.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-15 20:45:40 följande:
    Det passar nog bra. Men jag har även upptäckt ödmjukheten som finns lååååååååångt därinne
    Låååååångt där inne? {#lang_emotions_yell}

* Morrar *
  • I Blackrose I

Men hörru Sedek:

När jag kysser killar brukar dom få extra energi och liv. Vart tog du vägen? {#lang_emotions_undecided}{#lang_emotions_tongue_out}

Svar på tråden Tråddödare forts....